امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67904
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 27 مهر 1396 - 10:25 | | ارسال توسط :

سامانه جامع موقوفات اقدامی مدبرانه در راستای شفاف‌سازی / وقف‌های جدید در جامعه تبلیغ شوند

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه غلامعلی جعفرزاده؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان گیلان اظهار کرد: آمادگی همکاری با اوقاف را در عرصه‌های مختلف را دارم. وی با بیان اینکه موقوفه طبق نیات واقف عمل شود، تصریح کرد: اگر نیت […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه غلامعلی جعفرزاده؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان گیلان اظهار کرد: آمادگی همکاری با اوقاف را در عرصه‌های مختلف را دارم.

وی با بیان اینکه موقوفه طبق نیات واقف عمل شود، تصریح کرد: اگر نیت واقف ساخت حسینه، یتیم خانه و آموزشگاه است، دقیقاً طبق نیت واقف عمل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به تبلیغ در حوزه فرهنگ‌سازی وقف گفت: اگر سنت حسنه وقف و وقف‌های جدید در جامعه تبلیغ شود بسیاری از مردم به این سنت حسنه ترغیب می‌شوند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه بسیاری از مردم جامعه املاک و دارایی دارند و دغدغه این را دارند که در راه خیر صرف شود، خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف در راستای شفاف سازی انصافاً خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه در سازمان اوقاف گفت: این حرکت یک اقدام مدبرانه در راستای شفاف‌سازی بود و ادارات اوقاف موظفند هر از گاهی گزارشی به مردم دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف تاکید کرد: در حوزه فرهنگی هر چند وظیفه اصلی سازمانی ندارید، اما در حوزه قرآنی انصافاً عالی عمل کردید.

جعفرزاده افزود: در حوزه فرهنگی و قرآنی فعالیت خود را بیشتر کنید و ما نمایندگان مجلس هم از شما حمایت می‌کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.