امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67738
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 24 مهر 1396 - 18:44 | | ارسال توسط :

آماده‌باش ستاد بحران شهرداری بابل برای مقابله با بحران احتمالی وقوع طوفان و بارش

سرپرست شهرداری بابل گفت: ستاد بحران شهرداری بابل برای مقابله با بحران احتمالی وقوع طوفان و بارش در سطح شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش است.

به گزارش بابل نوین، مهندس حجر خداداد سرپرست شهرداری بابل با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی طوفان اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری بابل برای مقابله با بحران احتمالی وقوع طوفان و بارش در سطح این شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش است.

وی افزود: برخی از برنامه‌های شهرداری از قبیل هرس سرشاخه‌ درختان برای رفع احتمالی خطر در روزهای گذشته با همکاری اداره برق منطقه انجام شد، همچنین بازدید از برخی مکان‌های پرخطر مانند رودخانه‌های سطح شهر نیز صورت پذیرفت که با توجه به احتمال وزش باد شدید در ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۴ مهر اکیپ نیروهای انسانی به صورت دسته‌بندی و ساماندهی شده   جهت مقابله با شرایط_بحرانی با آمادگی کامل وارد عمل شوند.

این مسئول ادامه داد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی طوفان و باران شدید شهرداری بابل تلاش کرد تا به جهت کاهش خسارت احتمالی از طوفان، نیروهای ستاد  به صورت دسته‌بندی و ساماندهی شده و  به صورت آماده‌باش  اقدامات  احتمالی مقابله با بحران را انجام دهند،

مهندس خداداد تصریح کرد: به همین منظور پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۳۰ نیرو همانند گذشته با تمام توان و تجهیزات آماده به خدمت هستند.

وی در پایان با هشدار به شهروندان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا دارم در هنگام بارش و طوفان از تردد غیرضروری، پارک خودرو در مجاورت رودخانه‌ها و درختان خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری بابل و یا ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و به حداقل برسد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.