امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63738
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 24 مرداد 1396 - 19:00 | | ارسال توسط :

ستاد نمازجمعه دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی برای همکاری با دانشگاه‌ است

رییس ستاد نمازجمعه بابل گفت: ستاد نمازجمعه دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی در زمینه‌های همکاری با مجموعه‌های علمی و دانشگاهی است و امیدواریم شاهد ارتقای ارتباطات میان این دو نهاد مهم باشیم.

به گزارش بابل نوین، رضا پورقلی مسئول ستاد نمازجمعه بابل امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی ستاد برگزاری نمازجمعه بابل با دکتر همایون موتمنی رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار کرد: قرار گرفتن دکتر ولایتی به عنوان ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولیت آقای دکتر رهبر به عنوان مدیر این نهاد در سطح کشور موجب امید در مجموعه نیروهای انقلابی برای تحولات مثبت و رو به جلو را برای این مجموعه بزرگ علمی و فرهنگی در کشور گردید.

وی با بیان این مطلب که امروز شخصی فرهیخته، علمی با سوابق فرهنگی در راس مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قرار گرفته است افزود: این انتصاب با توجه به اینکه در راس این مجموعه در شهرستان بابل نیرویی علمی و جوان با قدرت معنوی بالا است می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های علمی و فرهنگی برای شهرستان بابل در پی داشته باشد.

مسؤول ستاد برگزاری نمازجمعه بابل هدف نهادها و موسسات بر آمده از انقلاب را در حقیقت در یک مسیر دانست و ادامه داد: نمازجمعه و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از اهداف دارای اشتراکات زیادی هستند و هدف نهایی آن‌ها خدمت بیشتر به نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف آن در زمینه‌های مختلف است.

پورقلی تصریح کرد: افزایش سطح ارتباطات میان این ستاد نمازجمعه و دانشگاه آزاد اسلامی باید گسترش پیدا کند و محیط نمازجمعه یک فضایی معنوی در جهت سازندگی روحی و ارتقای سطح بینش و آگاهی‌ها برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است.

وی در پایان ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه آزاد را در کنار رشد علمی آن یکی از خواسته‌های جامعه بیان کرد و گفت: ستاد نمازجمعه دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی در زمینه‌های همکاری با مجموعه‌های علمی و دانشگاهی است و امیدواریم با شناسایی زمینه‌های همکاری شاهد ارتقای ارتباطات میان این دو نهاد مهم باشیم.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.