امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60697
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 12 تیر 1396 - 23:10 | | ارسال توسط :

سند ۲۰۳۰ خودشیرینی آقایان برای دشمن است/سازش با دشمن نتیجه‌ای جز ذلت و خواری نخواهد داشت

نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي زنان گفت: سند 2030 خودشیرینی آقایان برای دشمن است اما ملت ما به دستور همه مراجع و در راس همه آنان امام‌خامنه‌ای این سند را به دور خواهند انداخت.


به گزارش بابل نوین، همایش بزرگ روشنگری و تبیین سند ۲۰۳۰ با عنوان “اجتماع بزرگ آتش‌به‌اختیار” با حضور و سخنرانی دکتر کبری خزعلی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان در مسجد الغدیر بابل برگزار شد.

 

در این مراسم نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان با اشاره به لزوم استقامت در راه ظهور اظهار کرد: تا ظهور تنها یک یا علی مانده است، تا بدین جا در راه انقلاب و اسلام ایستادگی کردیم و باید این مسیر را تا انتها طی کنیم و زمینه‌ساز ظهور شویم.

 

وی افزود: از قبل از انقلاب، دوران سخت مبارزه با طاغوت و هشت سال جنگ تحمیلی استقامت کردیم و همین استقامت موجب یاری خداوند و امام زمان شد تا جایی که تنها کشوری که در برابر تمامی نیروهای ستمگر دنیا ایستاده ایران است و دشمنان امروز از نیروی جوانان ما واهمه دارند.

 

این مقام مسئول در امور بانوان ادامه داد: جوانان مومن و انقلابی ما امروزه در جایگاهی هستند که به راحتی اسرائیل را تهدید می‌کنند، ایران امروز به درجه‌ای از قدرت رسیده است که با بنا به فرموده مقام معظم رهبری سیلی نخواهد خورد بلکه سیلی خواهد زد، این قدرت به عنوان نعمتی الهی در برابر سال‌ها ایستادگی و تقوای ملت ماست.

 

خانم خزعلی تصریح کرد: خداوند در قرآن نیز به کسانی که تقوا پیشه کنند وعده نصرت داد، این وعده در نخستین بیانات امام‌خمینی(ره) در آغاز مبارزه با طاغوت نیز نمود یافت و ایشان شرط پیروزی را رعایت تقوا دانستند، در بسیاری از آیات قرآن تقوا به عنوان لازمه پیروزی پیامبران بیان شد.

 

وی گفت: پیامبران همواره تاکید داشتند که تقوای الهی‌پیشه  و از آنان اطاعت کنیم اما نکته‌ای بسیار جالب در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد، ایشان نیز فرمودند تقوای الهی پیشه کنید اما رکن دوم سخن ایشان درست عمل کردن بود و آنقدر تواضع به خرج دادند که  اطاعت از خویش را بیان نداشتند، درست عمل کردن را ملاک دانستند، در واقع نیز حرف ایشان صحیح است، عمل درس به معنی اطاعت از ولایت فقیه است.

 

این پژوهشگر دینی تاکید کرد: در روایات داریم که اگر در تمام عمر در حال نماز و روزه باشیم ولی ولایت وفقیه را باور نداشته باشیم، اعمال ما مورد قبول نیست، اگر پیرو ولی‌فقیه باشیم اعمال ما مانند نخ تسبیحی تنها در تبعیت از ایشان می‌چرخد و آن زمان که باید پشت ولایت باشیم سنگر را خالی نخواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: در راه اطاعت از ولی امر باید چون مادرمان حضرت زهرا(س) تا پای جان ایستادگی کنیم، زنان انقلابی ما تنها نباید در روضه‌ها اشک بریزند که حضرت زهرا(س) سیلی خوردند بلکه باید این اشک‌ها زمینه‌اسز خودسازی شود، باید زنان ما بنگرند که چقدر زهرایی هستند و آیا لیاقت این را دارند که برای ولی‌فقیه‌شان سیلی بخورند، در مسیر فاطمی بودن لیاقت می‌خواهد، بانو فاطمه به همه ما زنان آموختند که برای حفظ اسلام باید بها بپردازیم.

 

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه شهیدبهشتی اظهار کرد: نکند تنها به این فکر کنیم که اگر حرفی بزنیم و از رهبری حمایت کنیم تحریم می‌شویم، وای بر آن روزی که برای قطع شدن آب و نان دنیوی به ولایت‌فقیه پشت کنیم و زحمات انبیا و امامان الهی و خون سید‌الشهدا را زیرپا بگذریم، آیا نتیجه سازش با دشمن و  کوتاهی را ندیدیم؟ دشمن بعد از مذاکرات نیز ما را دوباره تحریم کرد زیرا دشمن ذاتش دشمنی است پس بدانیم که با استقامت ماست که دشمن رانده می‌شود نه با سازش، سازش با دشمن نتیجه‌ای جز ذلت و خواری نخواهد داشت.

 

وی افزود: هرکسی لیاقت ندارد در راه ولایت‌فقیه ایستادگی و جهاد  کند و کسی که جهاد را ترک کند خداوند لباس مذلت بر تن او می‌نشاند، کسی که به بهانه نان و آبی با دشمن سازش کند بنا به روایات معصومین ذلیل خواهد شد، پیامبر فرمودند اگر بگذارید دشمن لباس شما را فراهم کند خوار شدید پس چرا ما لباس، اقتصاد، کشاورزی و فرهنگمان همگی را در طبقه اخلاص گذاشتیم و به دشمن تقدیم کردیم؟

عضو شورای نظارت و ارزیابی طرح عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ که می‌خواهند در کشور جا بیاندازند سبب خواری ما می‌شود، این تاکید نایب بر حق امام زمان و مقام عظمای ولایت است که در خصوص این سند برای مردم روشنشگری شود، مردم خود نگران جوانان‌شان هستند حتی آنان که به انقلاب و اسلام هم معتقد نباشند نخواهند پذیرفت که فرزندانشان غرق در فساد و حقیر باشد زیرا زندگی و خانواده خود را دوست دارد.

 

خزعلی تاکید کرد: این سند مراحل تسلیم شدن ما را نشان می‌دهد در صورتی که خدا ما را از تسلیم شدن در برابر دشمن برحذر داشته است و مهم‌ترین امانت  یعنی اطلاعت از  ولایت‌فقیه را بر دوش ما قرار داده، خدا نکند برسد آن روزی که این امانت از ما گرفته شود و برسد به دست قومی که واقعا لیاقت داشته باشند، همواره در اطاعت از ولایت ما آزمایش خواهیم شد و با فتنه‌ها روبرو خواهیم شد اگر کوتاهی کنیم و افرادی را بر مسند بنشانیم که درکی از اسلام و مقام والای ولایت ندارند همچون آنان در خیانت به اسلام شریکیم.

 

وی افزود: در مواجه با فتنه‌ها باید گوش به فرمان ولی‌امر بود، حتی در زمانی که فکر می‌کنیم به نتیجه رسیدیم ممکن است اتفاقی بیفتد و در فتنه‌ها گرفتار شویم، باید به وعده الهی و ولایت‌فقیه اعتماد داشت آیا کسی فکر می‌کرد با حرکاتی که از سال ۴۲ آغاز شد انقلاب پیروز شود؟ براساس حساب‌های زمینی ما راهی طولانی برای پیروزی وجود داشت اما ایمان به وعده و امدادهای الهی و اطاعت از امام‌راحل(ره) این امر را محقق ساخت، مردم به فرمان امام‌خمینی با علم به اینکه کشته خواهند شد  به خیابان‌ها ریختند حتی وقتی یاران امام برای نجات جان مردم درخواست کردند که مردم در شب ۲۲ بهمن به خانه‌شان برگردند امام پاسخ دادند که اگر این ایستادگی دستور امام زمان باشد چه! آن زمان بود که همه مردم تا پای جان ایستادند.

 

عضو کمیسیون مد و لباس در شورای فرهنگ عمومی یادآور شد: با اطاعت از رهبری ناممکن‌ها ممکن خواهد شد، وقتی تقوا داشته باشیم از آن جایی که فکرش را هم نمی‌توانیم بکنیم خدا یاری می‌دهد همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و در شروع انقلاب با حمایت خداوند  هم خرمشهر را آزاد ساختیم و هم پاوه را از دشمن گرفتیم، این نتیجه ایمان و اطاعت است، هرجا نیز که اطاعت از رهبری را رها کردیم گرفتار بلا شدیم.

وی ادامه داد: حال پلیدترین قومی که در کره زمین وجود دارد بنی اسراییل است که بنای ناسارگاری و سرپیچی از پیامبر خود را گذاشتند و هنوز که هنوز است در زمین آواره‌اند، این است نتیجه فروختن دین به دنیا، ما نیز در برهه‌ای هستیم که برای پیروزی باید یاعلی بگوییم و برای ظهور تا آخر بایستیم، دست بر زانوی خود بگذاریم و دوباره بلند شویم، بس است هرچه قراداد بستیم برای نون و آب، چرا باید بنده دشمنان شویم، چه گیرمان امد از برجام و مذاکرات؟ ملتی که سال‌هاست در برابر تحریم‌ها ایستاد تا از دشمنان ترسی ندارد.
خزعلی با اشاره به اظهارات اخیر مریم رجوی بیان کرد: این ننگ بزرگی است که مریم قجر بگوید از ۱۰ سال پیش از جناح اصلاح‌طلبان حمایت کرده، اصلاح‌طلبان باید در برابر سخنان این شاهزاده قجری موضع خود را اعلام کنند، من متعجبم که چرا اصلا‌ح‌طلبان در برابر اظهارات مریم رجوی سکوت کردند، چرا باید این زن که دریوزگی شاهزاده‌های سعودی را می‌کند خود را رهبر اصلا‌ح‌طلبان بداند، ننگ از این بالاتر که این جنایتکار از اصلاح‌طلبان حمایت کند؟ آقایان اصلا‌ح‌طلب چرا اعلام نمی‌کنید از مریم رجوی بیزارید؟
وی افزود: اگر آقایان اصلاح‌طلب موضع خود را بیان نکنند به آنان نشان خواهیم داد که چه عاقبتی در انتظارشان است، چقدر اهانت را می‌شود تحمل کرد، جنایات، جاسوسی و چاپلوسی شاهزاده‌های سعودی هضم‌شدنی نیست و باید پاسخی به آنان داده شود، مریم رجوی بداند جوانان ما در کمتر از یک دقیقه  و با  موشک می‌توانند تل‌آوبو را با خاک یکسان کنند و شیشه عمر آمریکا و دوستانش را بشکنند.
عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: ما قدرت بالایی داریم اگر عده‌ای کفران نعمت نکنند، بترسید از فتنه‌ای که بر اثر کفران نعمت دامانمان را بگیرد، در برابر کفران نعمت یک عده‌ای ما نباید سکوت کنیم با سکوت ما با آنان شریک نشویم.
وی ادامه داد: سیاست مداران داخلی و خارجی از جمله آمریکا  بر اینکه امکان جنگ با ایران وجود ندارد اقرار کردند و  از راه‌های دیگر از جمله کنترل جمعیت، تغییر و کم کردن نیروهای انقلابی در غالب برنامه‌هایی مانند برنامه هزاره سوم که برای تغییر فرهنگ و ریشه‌کنی انقلاب و ایران اسلامی وارد عمل شدند، سند ننگین و غربی ۲۰۳۰ ادامه برنامه هزاره سوم غربی‌هاست،این سند  با جملات زیبا و عوام‌فریبانه با زیر‌مجموعه‌هایی خلاف فرهنگ و عقاید ایرانی اسلامی’ توهین به شعور جوانان با ایمان ایرانی است.
این بانوی فعال فرهنگی سند ۲۰۳۰ را  عامل عقب‌افتادگی ایران دانست و اظهار کرد: این سند به اسم گردش فرهنگ در جهان شیوع یافت در صورتی که تنها اطاعت و بردگی را به همراه دارد و عامل عقب‌افتادگی خواهد شد البته در هیچ کشوری اجرا نشد، برای ما جای سوال است که چرا آقایان برای اجرای سندی که در دنیا هم طرفدار ندارد پیشتاز شدند.

کبری خزعلی در پایان گفت: سند ۲۰۳۰ خودشیرینی آقایان برای دشمن است اما ملت ما به دستور همه مراجع و در راس همه آنان امام‌خامنه‌ای این سند را به دور خواهند انداخت، تا مسئولانی که بعد از بارها تاکید رهبری اقدامی انجام ندادند بفهمند ملت ایران همواره گوش به فرمان رهبری است، این رهبر عالم، حکیم و فرزانه در ابتدای امر همه این تذکرات را مکتوب و محرمانه به دولت دادند و وقتی نتیجه‌ای حاصل نشد با مردم در میان گذاشتند و مردم نیز با تعبیر آتش‌به‌اختیار در برابر این سند خواهند ایستاد و ان‌شالله بر اساس سند تحول بنیادین در منطقه اول خواهیم شد  و در جهان خواهیم درخشید، ایمان جوانان ما و اطاعت از رهبری موجب پیشرفت ایران خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.