امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17989
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 28 مهر 1394 - 19:58 | | ارسال توسط :

سومین جلسه ستاد در آمدی شهرداری و شورای شهر بابل برگزار شد

به گزارش بابل نوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل: جلسه ستاد در آمدی  به ریاست مرمر فیروزپور نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری با موضوع  دریافت مطالبات و معوقات جرایم ماده صد برای رفع و تسهیل موانع با حضور اعضای شورا ، شهردار ، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای […]

به گزارش بابل نوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل: جلسه ستاد در آمدی  به ریاست مرمر فیروزپور نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری با موضوع  دریافت مطالبات و معوقات جرایم ماده صد برای رفع و تسهیل موانع با حضور اعضای شورا ، شهردار ، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مرتبط برگزار گردید.

فیروز پور رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اظهار داشت : شهرداری می تواند با جستجوی بسیار ساده از تجربیات شهرداری های بزرگ و هم طراز خود راهکارهای مناسبی را در دستور کار خود قرار داده و واحد حقوقی شهرداری می بایست با همت و عزمی راسخ در جهت دریافت مطالبات خود اقدام نماید.

فرامرز ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل اظهار داشتند: شهرداری می تواند با در اختیار داشتن وکیل حقوقی با همکاری واحد حقوقی در جهت حق و حقوق و مطالبات خود اقدام نماید . ضمناً یادآور شدند شهرداری خود یک نهاد اجرایی است پس در دریافت مطالبات باید تلاش بیشتری انجام دهد .

مهندس خان پور رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر بابل اظهار نمودند: واحد حقوقی می بایست در جهت دریافت مطالبات شهرداری اقدام بهینه انجام دهد و شهرداری باید با توجه به اینکه به دنبال راهکار اخذ مطالبات و درآمد می باشد در بخش هزینه نیز توجه جدی نماید. ضمناً شهرداری می تواند در جهت دریافت مطالبات با مالک تهاتر انجام دهد و یا به یکی از بانک های عامل جهت دریافت وام معرفی نامه صادر نموده تا مطالبات خود را اخذ نماید.

در ادامه جلسه مهدی علیجان زاده کاشی رئیس کمیسیون فضای سبز و زیباسازی و پارکها گفت: جلسه ستاد درآمدی است ولی می بایسیت در بخش هزینه ها دقت بیشتری گردد و خواهان آن شدند تا واحد حقوقی شهرداری در جهت دریافت مطالبات فعال تر و مسرّ تر عمل نمایند .

مهندس احمدزاده عالمی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز ادامه داد: باطرح تهاتر کاملاً موافق بوده چرا که عدم پرداخت جرایم هیچ گونه افزایش درآمدی نداشته و چه بسا ارزش پولی را نیز کاهش می دهد پس با تهاتر علاوه بر ارزش افزوده ملک طلب خویش را دریافت نموده ایم .

محمدعلی عباسی فیروزجاه رئیس کمیسیون حمل ونقل شورا نیز افزود: با طرح تهاتر موافق بوده و خواهان دعوت از واحد حقوقی شهرداری بوده تا در جهت ماده قانونی گام مثبت برداریم و در ادامه بحث مدیریت هزینه ها را بیان داشتند.

علی شکرپور رئیس کمیسیون ورزش، جوانان و امور اجتماعی شورا  اظهار نمودند: تأکید ویژه بر مدیریت هزینه ها داشته و در صورتیکه شهرداری خواهان کمک ازسوی شورا باشدبا حمایت جدی و همه جانبه اعضاء روبرو خواهد شد .

در پایان جلسه ،فیروز پور بعنوان رئیس  جلسه با جمع بندی از کلیات و آراء جمع به این نتیجه رسیدن که فرصتی استثنایی  برای  تشویق بدهکاران باید بوجود آید و قرار شد طی مصوبه ای  در یک فرصت ۲ ماهه تا ۵۰الی ۷۰% تخفیف در پرداخت نقدی همشهریان عزیز لحاظ  گردد .نائب رئیس شورا بابیان اینکه این فرصت فقط تا پایان آذر ماه خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد گفت : همه همشیریان بدهکار  میتوانند با مراجعه به شهرداری نسبت به بدهی خود اقدام کنند و از این طرح بهره مند شوند .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.