امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72849
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 11 آذر 1396 - 13:58 | | ارسال توسط :

سکوت برخی خواص در فتنه ۸۸ نفاق درونی آنها را آشکار کرد

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی خراسان شمالی گفت: سکوت معنادار برخی از خواص در جریان فتنه سال ۸۸ غم‌بار بود و نفاق درونی آنها را آشکار کرد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی که به‌منظور هماهنگی مراسم روز بصیرت برگزار شد، بر شناخت بیشتر و دقیق‌تر فتنه ۸۸ و عوامل آن تأکید کرد.

وی تصریح کرد: با وجود آشکار شدن این نقشه‌ها و پرده برداشتن از زوایای این پروژه عظیم دشمن، پافشاری عده‌ای بر انکار وقایع فتنه و تطهیر سران آن قابل قبول نبوده و جای سؤال باقی می‌گذارد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به فضای غبارآلود فتنه در سال ۸۸، سکوت معنادار عده‌ای خواص در این جریان را غمبار دانست و افزود: حقد و حسد و نفاق درونی برخی خواص مانع از آن شد تا واقعیت را ببینند و مرز خود را فتنه گران را جدا کنند.

وی اضافه کرد: اگر خواص آن روز گوش به‌فرمان ولی فقیه بودند و بصیرت داشتند باید لشکرکشی دشمن را می‌دیدند و اردوگاه دشمن را از خودی تشخیص می‌دادند؛ اما متأسفانه این‌گونه نکردند.

حجت‌الاسلام سالاری از مردم به‌عنوان یک گنج ناشناخته و ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: مردم در حماسه تکرار نشدنی ۹ دی ثابت کردند از هر خواصی خاص‌ترند و در بحث نظام و ولایت کوتاه نخواهند آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی پای این نظام جوان‌ها تقدیم کردند و خون دادند و درواقع خالق واقعی ۹ دی خود مردم بودند.

رییس ستاد ۹ دی استان خراسان شمالی در ادامه این نشست از برگزاری مراسم محوری در مرکز و تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: مراسم محوری مرکز استان ساعت ۹ صبح در مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری یکی دیگر از برنامه‌های ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی را دیدار اعضای این ستاد با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در روز هفتم دی عنوان کرد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.