امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69920
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - 18:24 | | ارسال توسط :

«سکوت عشق»؛ روایت درامی عاشقانه در پیاده‌روی اربعین

به گزارش بابل نوین، مهدیار مرواریدفروش کارگردان و تهیه‌کننده مستند تلویزیونی «سکوت عشق» در خصوص جدیدترین اثر خود گفت: مستند تلویزیونی «سکوت عشق» روایت درام و عاشقانه‌ای است که در پیاده‌روی اربعین میان یک پدر و پسر شکل می‌گیرد. وی در ادامه بیان کرد: هر سال، هر آنچه در مستندهای اربعین دیده‌ایم، خدمت رسانی و پذیرایی […]

به گزارش بابل نوین، مهدیار مرواریدفروش کارگردان و تهیه‌کننده مستند تلویزیونی «سکوت عشق» در خصوص جدیدترین اثر خود گفت: مستند تلویزیونی «سکوت عشق» روایت درام و عاشقانه‌ای است که در پیاده‌روی اربعین میان یک پدر و پسر شکل می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: هر سال، هر آنچه در مستندهای اربعین دیده‌ایم، خدمت رسانی و پذیرایی موکب های عراقی و یا ایرانی است که به تصویر در می آیند، اما با نگاهی به روایت پدرانه، «سکوت عشق» را که برگرفته از عشق پدر به پسر است، به نمایش درآوردیم و در این سفر همراه آنها شدیم.

تهیه‌کننده این مستند تلویزیونی اظهار کرد: تولید مستند تلویزیونی «سکوت عشق» از اربعین ۹۵ آغاز شد و تا چند روز پیش ادامه داشت.

مرواریدفروش در پایان با اشاره به اینکه «سکوت عشق» در جشنواره جهانی اربعین رتبه پنجم را آورده است، در خصوص پخش این مستند تلویزیونی خاطرنشان کرد: مستند تلویزیونی «سکوت عشق» امشب بیستم آبان ماه، ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند به روی آنتن می رود و فردا (یکشنبه) دو نوبت بازپخش دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.