امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72606
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 آذر 1396 - 10:27 | | ارسال توسط :

شناسایی چاه های آب غیر مجاز در مازندران

به گزارش بابل نوین، محمدرضا حاجیان مدیر امور منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: ۸ ماه اول امسال ۲۵۰ حلقه چاه که دارای اضافه برداشت از آب زیرزمینی بودند شناسایی شد. وی از شناسایی ۱۵۷ حلقه چاه غیرمجاز و فاقد پروانه خبر داد و افزود: ۱۲۸ حلقه چاه پرونده تشکیل شده است تا اقدامات قانونی […]

به گزارش بابل نوین، محمدرضا حاجیان مدیر امور منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: ۸ ماه اول امسال ۲۵۰ حلقه چاه که دارای اضافه برداشت از آب زیرزمینی بودند شناسایی شد.

وی از شناسایی ۱۵۷ حلقه چاه غیرمجاز و فاقد پروانه خبر داد و افزود: ۱۲۸ حلقه چاه پرونده تشکیل شده است تا اقدامات قانونی برای پلمپ انجام شود.

مدیر امور منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه از ابتدای امسال بر علیه ۳۷ نفر از متخلفان که اقدام به حفر چاه غیرمجاز کرده بودند در مراجع قضایی طرح دعوی به عمل آمد، گفت: تاکنون حکم قضایی برای انسداد ۱۵ حلقه چاه غیرمجاز صادر شد.

حاجیان افزود: عمده تخلفات آبی در بخش آب زیرزمینی مربوط به اضافه برداشت از آب زیرزمینی است که کنترل این مهم در برنامه جدی این امور قرار دارد.

وی گفت: با توجه به اثرات سوء اضافه برداشت به همه مالکان متخلف اخطاریه صادر و تاکید شد در صورت تداوم این عمل مطابق با مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حاجیان تعداد چاه‌های مجاز شرق استان را ۶۲۶۰ حلقه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۱۰۰ حلقه در شهرستان بهشهر، ۴۱۰ حلقه در شهرستان گلوگاه و ۲۷۵۰ حلقه در شهرستان نکا قرار دارد که سالانه بر میزان برداشت آن‌ها نظارت به عمل می‌آید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.