امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80507
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397 - 9:53 | | ارسال توسط :

شناسایی ۱۰ منطقه گردشگری مازندران برای نوروز گردی

به گزارش بابل نوین، سید وجیه اله موسوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران -نوشهر گفت: این مناطق گردشگری شناسایی شده غیر از پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی و بیشتر در قالب پارک، پارکداری و طبیعت گردی است. وی افزود: آب پری رویان، جنگل بندپی نوشهر، دریاچه ارواح (دشت ممرز) جاده جواهرده رامسر و هَسَل چالوس […]

به گزارش بابل نوین، سید وجیه اله موسوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران -نوشهر گفت: این مناطق گردشگری شناسایی شده غیر از پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی و بیشتر در قالب پارک، پارکداری و طبیعت گردی است.

وی افزود: آب پری رویان، جنگل بندپی نوشهر، دریاچه ارواح (دشت ممرز) جاده جواهرده رامسر و هَسَل چالوس مناطق شناسایی شده گردشگری است.

موسوی گفت: با آماده شدن این زیر ساخت‌ها مردم منطقه و کشور می‌توانند از این ظرفیت‌های گردشگری به نحو مطلوب تری استفاده کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران -نوشهر گفت: غرب مازندران ظرفیت بسبار خوبی برای گردشگری و طبیعت گردی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی دارد که این ظرفیت‌ها هم اکنون به صورت سنتی و عرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از مسئولان استان خواست همکاری لازم با منابع طبیعی را بعمل آورند تا این طرح‌ها در آینده با رعایت قوانین مربوطه در اختیار مجریان قرار گیرد.

موسوی افزود: در غرب مازندران ۱۱ تفرجگاه و ۱۵ پارک جنگلی پذیرای گردشگران است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.