امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56331
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, مذهبی تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1396 - 8:44 | | ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

حجت‌الاسلام ناصر شکريان‌اميري در اولين گردهمايي روحانيون مستقر مازندران گفت: شهداي مدافع حرم با تقديم جان خود مايه عزت، اقتدار و افتخار ايران اسلامي هستند.

به گزارش بابل نوین، نخستین گردهمایی روحانیون مستقر شهرهای مازندران در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری با حضور در این گردهمایی، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم با گرامیداشت یاد همه شهیدان به ویژه استاد دانشمند شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل‌بیت‌(ع) و با تقدیم جان خود مایه عزت، افتخار و  اقتدار ایران اسلامی شدند.

وی شهدای مدافع حرم را پرچم‌دار امنیت، آرامش و الگوی بصیرت در عصر حاضر دانست و افزود : شهدای مدافع حرم امنیت و آرامش را در این کشور تضمین کردند و همه باید قدردان مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های آنان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه دشمنان همواره از تاثیرگذاری علماء و روحانیون در عرصه‌های مختلف کشور هراسان و بیمناک هستند، گفت: مستکبران عالم و نظام سلطه همواره روحانیت را سد بزرگی در برابر توطئه‌های شوم خود می‌دانند و به همین علت بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی اینگونه با نظام اسلامی به دشمنی برخواسته‌اند.

این محقق حوزه و علوم دینی  ادامه داد : نقش و خدمات برجسته و ارزنده جامعه روحانیت و علمای دین در بیش از سه دهه انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و خطرات آن در نظام اسلامی خاطرنشان کرد : امت اسلام در تمامی ادوار تاریخ اسلام و حتی در انقلاب اسلامی به علماء و روحانیون اعتماد ویژه‌ای داشته‌اند.
وی مهم‌ترین هدف دشمن را ضربه زدن به روحانیت برشمرد و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تنها راه آسیب رساندن به نظام اسلامی را در خدشه وارد کردن به جایگاه روحانیت در نظام اسلامی دیده‌اند و برای این اهداف خود برنامه ریزی می‌کنند اما آنها باید بدانند تاریخ فعالیت‌های مبارزاتی علما و روحانیان سرشار از مقابله با توطئه‌گران و مستکبران عالم است.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در پایان اولین گردهمایی روحانیون مستقر شهرهای مازندران در بابل ضمن تقدیر از فعالیت‌های دینی و فرهنگی روحانیون گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی مهم‌ترین راهکار در جهت تهاجم فرهنگی دشمنان است که رهبر عظیم‌الشان انقلاب هم به این موضوع اشاره داشته‌اند و باید برای نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه همت مضاعف داشت و احیای آن را از ضروریات جامعه اسلامی دانست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.