امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72674
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, مذهبی تاریخ انتشار : 09 آذر 1396 - 20:58 | | ارسال توسط :

شهدا برای حفظ اسلام و کشور از جان خود گذشتند

مادر شهید مدافع‌حرم رادمهر گفت: شهدا برای حفظ اسلام و کشور از جان خود گذشتند، هنگامی که اهداف والا و مقدس اسلام مورد تهدید و در معرض خطر قرار بگیرد، امثال شهدا با ایثار، فداکاری و اهدای جان امنیت اسلام و ایران را تضمین کردند.

به گزارش بابل نوین، مادر شهید محمود رادمهر  در مراسم یادواره شهدای سیاهکلا محله‌شرقی بابل اظهار کرد:   تاریخ سرشار از خدمات شهدا به اسلام است و اگر  تاریخ را ورق بزنیم در‌می‌یابیم که شهدا نقش عظیمی در خدمت‌رسانی به اسلام دارند.

وی افزود: همه ما با قدرانی از زحمات شهدا به آنان مدیون و علاقمند هستیم، برگزاری یادواره‌های شهدا نیز راهی برای بیان قدردانی ماست که امیدارم مورد قبول خداوند قرار گیرد.

این مادر شهید ادامه داد: شهدا برای حفظ اسلام و کشور از جان خود گذشتند، هنگامی که اهداف والا و مقدس اسلام مورد تهدید و در معرض خطر قرار بگیرد، امثال شهدا با ایثار، فداکاری و اهدای جان امنیت اسلام و ایران را تضمین کردند.

مادر شهید رادمهر تصریح کرد: شهدا قبل از شهادت آنقدر مومن شده بودند که برای ادای تکلیف در مسیر حق و برای حراست از نوامیس الهی، قرآن و اهل‌بیت ثابت قدم بودند.

وی در پایان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی بر ما گذشت اما فرزندان اسلام با غیرت تمام در سنگرهای خود مقاومت و با استکبار مقابله کردند تا محدوده جغرافیایی و نوامیس حفظ شوند اکنون ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از یاد نبریم که چه وظایفی در برابر ایثار و فداکاری آنان داریم.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.