امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18824
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 09 آبان 1394 - 16:00 | | ارسال توسط :

شهرداری منطقه یک بابل افتتاح شد

ظهر امروز شهرداری منطقه یک بابل با حضور روسای ادارات ، سازمانها و نهادهای شهرستان و برخی از کارکنان شهرداری به دست پدر یکی از شهدای شهر بابل افتتاح شد.

_MG_1386

به گزارش بابل نوین: حوالی ظهر امروز شهرداری منطقه یک بابل با حضور روسای ادارات ، سازمانها و نهادهای شهرستان و برخی از کارکنان شهرداری به دست پدر یکی از شهدای شهر بابل افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام ناصری نماینده‌مردم در مجلس شورای اسلامی، ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل و مهندس رستمی شهردار شهرداری منطقه یک بابل به سخنرانی پرداختند .

 ریاست شورای اسلامی شهر بابل تشکیل شهرداری در مناطق بابل را درمسیرخدمت رسانی بهتر به مردم مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت فعلا واحدهای ضروری در این شهرداری مستقرشده اندو بقیه نیروها و تجهیزات تا اردیبهشت سال۹۵ تکمیل می شود.

در ادامه حجت الاسلام ناصری بابیان ضرورتهای خدمت رسانی به مردم بابل و خدمت خالصانه خواستار توجه به مشکلات شهروندان بابلی شد.

 مهندس رستمی به عنوان سخنران پایانی برنامه ضمن تقدیر و تشکر از همه حاضرین خواستار حمایتهای همه مسئولین در جهت خدمت رسانی بیشتر به ساکنین حوزه جغرافیایی شهرداری منطقه یک بابل شد.

گفتنی است ساختمان شهرداری منطقه یک بابل در انتهای بلوار امام رضا و نرسیده به کمربندی شرقی دوم امروز به بهره برداری رسید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.