امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92991
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 04 مهر 1402 - 9:03 | | ارسال توسط :
به همت شهردار جوان و انقلابی:

شهر گردشگری مرزی‌کلا بر روی ریل توسعه قرار گرفت/ نماهنگ

علیپور شهردار جهادی شهر مرزی کلا با همکاری مستمر شورای اسلامی شهر در مسیر توسعه قرار گرفته است.
شهر گردشگری مرزی‌کلا بر روی ریل توسعه قرار گرفت/ نماهنگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین، اقدامات جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی یک شهردار جوان و با انگیزه، شهر مرزی‌کلا شهرستان بابل در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت.

مهندس ایمان علیپوربالف شهردار شهر مرزی‌کلا در گفت‌و گویی با اشاره به اینکه با مدیریت جدید شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر مرزی‌کلا کارهای عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و خدمات شهری بسیار خوبی صورت گرفت، اظهار کرد: در حوزه عمرانی زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ هزار متر مربع با ۲۲ کوچه در سطح شهر کار انجام شد.

وی افزود؛ نهضت عقب‌نشینی مشارکتی که خوشبختانه این عقب‌نشینی در سطح شهر با استقبال بسیار خوبی توسط شهروندان همراه بود حدود ۹۹۰۰ متر مربع برای یک شهر اقماری که مساحت آن به ۳۲۰ هکتار هم نمی‌رسد در واقع کار عمرانی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

شهردار شهر مرزی‌کلا ادامه داد: پیگیری پروژه پل نست‌کلا محله سیادرکا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث بلوار شهر مرزی‌ کلا که این بلوار شهری به طول ۴۰۰ متر در ورودی شهر با نصب چراغ‌های روشنایی دکوراتیو احداث شد، ایجاد بیش از ۹ پل گذرگاهی که در اثر تعریض آزادسازی حریم ۳۰ متر خیابان‌ها انجام شد، آسفالت ۲۴۰۰ متر مربعی و چهار بانده کردن محور سیادرکا به مرغ آرین و کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی به طول ۷۰۰ متر در محلات شهری صورت پذیرفت.

شهردار جهادی شهر مرزی‌کلا با اشاره به اینکه در حوزه منظر شهری هم اقدامات بسیار خوبی داشته‌ایم، افزود؛ بیش از ۳۰ چراغ دکوراتیو را در بلوار شهری نصب کردیم، ایجاد دیوار حائل و اصلاح بحث ترافیکی سه راهی مرزی کلا به درازکلا داشته‌ایم که خوشبختانه آن قسمت هم نورپردازی و به‌سازی انجام شد.

این مسئول در شهر مرزی‌کلا تصریح کرد: در حوزه مذهبی و فرهنگی ساخت المان گلزار شهدای شهر مرزی‌کلا و شروع ساخت و اجرایی کردن پروژه گلزار شهید خوشنام شهر مرزی‌کلا که از اتفاقات بسیار خوب بود در این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال اجراست.

علیپور با اشاره به اینکه در حوزه اصلاح هندسی سه‌راهی مرزی‌کلا از شورای ترافیک شهرستان بابل طرح احداث میدان مادر را پیگیری کردیم و مصوبه گرفتیم، افزود: طرح آبرسانی و تقویت فشار آب شهر مرزی کلا که با حمایت دلسوزانه مسئولین وقت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تنش‌های آبی لحاظ شد که برای ایجاد ساخت مخازن برای شهر مرزی‌کلا مورد استفاده قرار گرفت.

شهردار مرزیکلا در ادامه گفت: در مسیر حمایت از افراد و شهروندانی که ملک خود را عقب‌نشینی کردند حدود ۱۲۷ هزار بلوک در اختیار شهروندان عزیز قرار دادیم.

وی افزود: در حوزه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و بهبود این جایگاه رفیع المان سردار دل‌ها در سطح شهر ساخت و نصب شدکه امیدواریم از برکات آن شهروندان استفاده کنند و این فرهنگ حفظ ارزشها نهادینه شود.

ایمان علیپوربالف با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری خوشبختانه همشهریان عزیز رضایت دارند، تاکید کرد؛ پاکسازی جوی و جدول، آزادسازی حریم ۳۰ متر، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و انتقال آنها به مراکز نگهداری سگ‌ها، آموزش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و دیگر طرحهای خدماتی را اجرا کردیم که خوشبختانه پاسه مناسبی دریافت کردیم، جانمایی و خرید بیش از ۳۰ سطل زباله و جانمایی آن در سطح شهر و ساماندهی تابلوهای اصناف از اقدامات جهادی در این دوره بود.

شهردار منتخب شورای اسلامی مرزی کلا اذعان کرد: با پیگیری‌های بنده در حوزه بحث ادوات لجستیکی ما مجوز لودر فوق سنگین  E50 را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور برای اجرای کار عمرانی اخذ کردیم.

وی با اشاره به اینکه ارتقای درجه شهرداری مرزی‌کلا از یک به چهار در این دوره از شورای اسلامی شهر گفت: در حوزه اوقات فراغت هم در پارلمان شهری یک برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفت، کلنگ‌زنی و شروع چهار پارک محله مرزیکلا، رئیس‌کلا، در فاز دوم محله سیادرکا و پیتکا از اتفاقات بسیار خوبی بود که در این دوره رقم خورد، پارک محله‌ای سیادرکا در مرحله اجرا است که پارک بانوان با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس کلنگ‌زنی آن انجام شد.

این شهردار جهادی و جوان ادامه داد: در حوزه فرهنگی و ورزشی تیم فوتسال شهر مرزی‌کلا به‌عنوان تنها نماینده رسمی فوتسال شهرستان بابل در لیگ دسته یک استان حضور پیدا کرد و تیم والیبال شهرداری نیز در مسابقات آکادمی‌های والیبال استان راهی مسابقات شد.

علیپور افزود: در برپایی مراسمات فرهنگی و مذهبی نیز شهرداری ورود پیدا کرد و هر ساله به مناسبت عید نوروز جشن‌ بهار مبارک را انجام می‌دهیم، ایجاد شور و نشاط ورزشی و مناسبت‌های اجتماعی از دغدغه‌های ما است که کارهای خوبی در حوزه کالبدی و نام‌گذاری شبکه معابر، ساخت و نصب تابلوهای شهری که متاسفانه نام‌گذاری خیابان‌ها با عقبه ۱۸ ساله شهری در سطح شهر وجود نداشت صورت پذیرفت.

شهردار مرزی کلای بابل یادآور شد: نامگذاری خیابان‌های و اصلی و فرعی به نام شهدای شهر مرزیکلا از مصوبات ارزشمند شورای اسلامی این دوره بود و حمایت از خانواده محرومین و کمیته امداد نیز از دغدغه‌های ما است.

مهندس علیپور در پایان ضمن تقدیر از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر مرزی‌کلا، سپاسگذاری ویژه برای خدمات شایسته و همت همکاران و پرسنل شهرداری، از همراهی و اعتماد شهروندان قدردانی کرد.

تهیه خبر: سیدعلی حسینی

تنظیم و انتشار خبر: روح‌اله قلی‌پور

 

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.