امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17198
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 30 شهریور 1394 - 21:42 | | ارسال توسط :

شورای اداری شهرستان بابل در حوزه علمیه تشکیل جلسه داد+عکس

به گزارش بابل نومه : امروزجلسه شورای اداری شهرستان بابل با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان و همکاری ریاست حوزه علمیه بابل در محل مسجد این حوزه برگزار گردید. ابتدای این مراسم عباسپور، فرماندار بابل ضمن بیان خیر مقدم به دستور جلسه امروز اشاره و از همه مدیران ادارات ، سازمانها و نهادها خواست در ماه […]

MG_62871111111111111111

به گزارش بابل نومه : امروزجلسه شورای اداری شهرستان بابل با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان و همکاری ریاست حوزه علمیه بابل در محل مسجد این حوزه برگزار گردید.

ابتدای این مراسم عباسپور، فرماندار بابل ضمن بیان خیر مقدم به دستور جلسه امروز اشاره و از همه مدیران ادارات ، سازمانها و نهادها خواست در ماه جاری۳مسئله هفته دفاع مقدس، ایام عید غدیر و مسئله شروع سال تحصیلی را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده و بر همکاری در باشکوه برگزار شدن این مراسمات تاکیدکرد.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان بابل حجت الاسلام روحانی با ذکر یاد و خاطره آیت الله خزعلی به بیان صفات بارز ایشان در زنده نگه داشتن عید غدیر خم و اهمیت مسئله غدیر اشاره و از دستگاههای اداری و اجرایی خواستند تا با تمام توان ستاد غدیر را حمایت نمایند.

روحانی در ادامه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از مسئولین شهرستانی در همه رده ها خواست تا با حضور در مراسمات و تکریم رزمندگان، خانواده های شهدا، ایثارگران بر شکوه و عظمت دفاع مقدس هشت ساله بی افزایند.

پس از پایان صحبتهای امام جمعه بابل، سرهنگ محمدپور دبیر ستاد گرامی داشت دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین در سالهای گذشته، ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس  برلزوم برگزاری این برنامه ها در سطح جامعه جهت پاسداشت ارزشهاتاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل در ادامه به برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره و استفاده از ظرفیتهای ادارات و سازمانهای مربوطه را خواستار شدند و ازبرنامه ریزی برای شروع کار در هفته های ابتدایی مهر با همکاری آموزش و پرورش ، شهرداری بابل و سایر نهادها اشاره کرد.

در ادامه این مراسم رئیس ستاد غدیر شهرستان به بیان سخنرانی در زمینه لزوم برگزاری عید غدیر ،همایشها و مراسمات پیرامونی آن از همه مسئولین خواست در ادارات خود غدیر را زنده نگه دارند.

در پایان این مراسم نیز احمدی ریاست ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان بابل به تشریح برنامه های این اداره جهت بازگشایی مدارس پرداخت.

گفتنی است در این مراسم۱۴نفر از مدیران و مسئولین ادارات شهرستان بابل به جهت همکاری در برنامه های غدیر سالهای قبل توسط ستاد غدیر شهرستان بابل معرفی و قدردانی شدند.

_MG_6260 _MG_6276 _MG_6362 _MG_6285 _MG_6376 _MG_6341 _MG_6350

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.