امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56005
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1396 - 11:58 | | ارسال توسط :

شکایت سه نامزد انتخاباتی از اولین مناظره

به گزارش بابل نوین، رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ارسال شکایت سه نامزد انتخاباتی از اولین مناظره تلویزیونی خبر داد. “احسان قاضی‌زاده‌هاشمی” رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شب گذشته زمان اعتراض نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به برگزاری مناظره به پایان رسیده است، گفت: سه […]

به گزارش بابل نوین، رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ارسال شکایت سه نامزد انتخاباتی از اولین مناظره تلویزیونی خبر داد.

“احسان قاضی‌زاده‌هاشمی” رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شب گذشته زمان اعتراض نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به برگزاری مناظره به پایان رسیده است، گفت: سه نفر از نامزدها نسبت به برگزاری مناظره به کمیسیون شکایت کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه سعی می‌کنیم جمع‌بندی خود را نسبت به این موضوع در اسرع وقت اعلام کنیم، افزود: کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا قبل از روز جمعه و برگزاری مناظره دوم نظر خود را اعلام خواهد کرد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: در صورت وارد بودن اعتراضات نامزدها می‌توانند سخنان و پاسخ‌هایشان را به صورت ضبط شده ارائه کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.