امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74822
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 30 آذر 1396 - 10:30 | | ارسال توسط :

صادرات ۵۱۱ هزار تن کالای غیر نفتی از گمرکات مازندران

به گزارش بابل نوین، ابوالقاسم یوسفی نژاد مدیر کل گمرکات مازندران با اعلام بهبود وضعیت صادرات غیر نفتی گفت: این میزان صادرات کالا نسبت به مدت مشابه از لحاظ وزنی به ٢١ درصد کاهش واز نظر ارزشی٧ درصد افزایش داشته است. وی افزود: کاهش وزن صادرات نشان دهنده کیفیت بهتر صادرات کالا است و اقلام صادراتی […]

به گزارش بابل نوین، ابوالقاسم یوسفی نژاد مدیر کل گمرکات مازندران با اعلام بهبود وضعیت صادرات غیر نفتی گفت: این میزان صادرات کالا نسبت به مدت مشابه از لحاظ وزنی به ٢١ درصد کاهش واز نظر ارزشی٧ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کاهش وزن صادرات نشان دهنده کیفیت بهتر صادرات کالا است و اقلام صادراتی به ترتیب فراورد‌های لبنی کالا‌های مصرفی مواد غذایی سیمان مصنوعات چوبی بوده است که سهم عمده صادرات را به خود اختصاص داده است.

یوسفی نژاد گفت: عمده صادرات استان در این مدت به کشور‌های قزاقستان ،عراق ،روسیه، ترکمنستان وافغانستان بوده است.

مدیر کل گمرکات مازندران افزود: دراین مدت ۲ میلیون تن واردات کالا داشته ایم که شامل غلات، چوب، کاغذ و خودرو به ارزش ۶۷۳ میلیون دلار که از نظر وزنی ۴۲ درصد و از نظر ارزشی ۲۴ درصد افزایش داشته است.

یوسفی نژاد با اشاره به اینکه از نظر ما صادر کنندگان کالا در استان با قوانین گمرکی آشنا و بدنبال صادرات کالا با کیفیت هستند افزود: گمرک نقش تسهیل کننده در صادرات کالا است و در گمرکات مازندران سامانه کنترل صادرات اجرایی شده است و هیچ گونه مانع صادراتی کالا وجود ندارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.