امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59725
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 29 خرداد 1396 - 14:38 | | ارسال توسط :

صالحی امیری: در حال انجام اقدامات منسجم و سازمان یافته برای ایثاگران هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام اقداماتی منسجم و سازمان یافته برای ایثارگران در سراسر کشور است که امیدوارم این اقدامات جبران بخش کوچکی از ایثارگری های آنها باشد.

به گزارش بابل نوین، به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید رضا صالحی امیری شب گذشته(یکشنبه) در مراسم ضیافت افطار با خانواده ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این مطلب افزود: حضور ایثارگران در این وزارتخانه مایه دلگرمی است و خانواده ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و همه مدیون ایثارگری های آن ها هستیم.
وی تاکید کرد: سعی می کنیم تمام خواسته ها و مطالبات خانواده ایثارگران را در دولت پیگیری و به سرانجام برسانیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش همسران ایثارگران در موفقیت های آنان خاطرنشان کرد: به همسران ایثارگران مدیون هستیم، بطور قطع مردان در کنار زنان فداکار خود به موفقیت می رسند.
وی خطاب به خانواده ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همیشه دغدغه ایثارگران را خواهیم داشت و قول خواهیم داد که شما عضوی از خانواده این وزارتخانه باشید و همیشه سعی خود را در جهت حل مشکلات شما به کار خواهیم گرفت، وظیفه ما این است که در غم و شادی در کنار خانواده های ایثارگر باشیم.
صالحی امیری تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام اقداماتی منسجم و سازمان یافته برای ایثارگران در سراسر کشور است که امیدوارم این اقدامات جبران بخش کوچکی از ایثارگری های آن ها باشد.
در بخش دیگری از این مراسم، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با تاکید بر اینکه این وزارتخانه در صدد تکریم ایثارگران و خانواده های آنها است، گفت: امروز مجموعه وزارتخانه با تاکید آقای صالحی امیری به دنبال تکریم ایثارگران است و ما هم به عنوان خدمت کاران به ایثارگران ایفای نقش می کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری با بیان اینکه در ایامی قرار داریم که منتسب به امام علی(ع) است، اظهار داشت: امام علی(ع) در همه میدان ها و زمینه ها الگو است و در راستای فداکاری و ایثار، امیرالمومنین(ع) نمونه بارز برای همه ی انسان ها محسوب می شود.
وی ادامه داد: برای ما افتخار است که به عنوان شیعه امام علی(ع) از دین اسلام، مکتب تشیع و سرزمین امام زمان(عج) مراقبت کنیم، در روزگاری که مستکبرین مدافع حقوق بشر بودند و صدام را علیه ایران تجهیز کردند ایثارگران و مردم قهرمان ما با هدایت امام راحل توانستند صحنه های فداکاری را خلق کنند که نتیجه آن امنیت امروز کشور است.
مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران تاکید کرد: شهدا با خون خود، جانبازان با ارائه بخشی از وجود خود، آزادگان با صبوری و رزمندگان با کوشش خود نشان دادند که ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم نمی رود./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.