امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56608
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - 8:58 | | ارسال توسط :

صدور و تمدید ۵۳۳ مجوز بخش دام و طیور در مازندران

533 مجوز موافقت اصولی، تأسيس، بهره‌برداری و توسعه واحدهای دام و طيور پارسال در مازندران صادر شد.

به گزارش بابل نوین، علیرضا عطایی‌نژاد معاون بهبود تولیدات دامپی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور و تمدید ۵۳۳ مجوز موافقت اصولی، تأسیس، بهره‌برداری و توسعه واحدهای دام و طیور سال گذشته در استان خبر داد.

وی گفت: ۲۶ مورد موافقت اصولی پرورش گاو شیری پارسال با ظرفیت یک‌هزار و ۸۵۵ رأس صادر و یک مورد مجوز پرورش گاو شیری با ظرفیت ۵۰ رأس تمدید شد.

معاون بهبود تولیدات دامپی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۸ مورد موافقت اصولی گوسفند داشتی با ظرفیت ۶ هزار و ۷۵ رأس سال گذشته در استان صادر شد.

علیرضا عطایی‌نژاد از صدور ۹ مورد موافقت اصولی پروار‌بندی بره با ظرفیت ۲ هزار و ۲۷۸ رأس و صدور یک مورد موافقت اصولی ملکه زنبور عسل با ظرفیت یک‌هزار فروند در استان خبر داد.

وی به جوازهای تاسیس صادر شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۸ مجوز تاسیس واحدهای دام و طیور در استان صادر و ۸۰ مجوز دام و طیور تمدید شد.

عطایی‌نژاد تعداد مجوزهای بهره‌برداری صادر شده در استان را ۵۳ مورد و مجوزهای تمدید شده در بخش دام و طیور را ۲۹۵ مورد عنوان کرد و افزود: ۱۱ مورد پروانه توسعه واحدهای دام و طیور، سال گذشته در استان تمدید شد.

وی تعداد کل مجوزهای صادره و تمدید شده در بخش دام و طیور استان را ۵۳۳ مورد اعلام کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مجوزهای صادر و تمدید شده را شامل پرورش مرغ گوشتی، مرغ مادر گوشتی، مرغ بومی، مرغ اجداد، پرورش بلدرچین، کارخانه جوجه کشی،رورش گاو شیری، گوسفند داشتی، پرواربندی بره و گوساله، ملکه زنبور عسل، مرغ تخم‌گذار، بوقلمون گوشتی و پرورش بز برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.