امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77137
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 30 دی 1396 - 15:56 | | ارسال توسط :

ضرورت آشنایی مبلغان با فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای تبلیغات دینی

مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت آشنایی مبلغان با فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای تبلیغات دینی تاکید کرد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام احمد صحت‌قول مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی امروز در کارگاه آموزشی تکنیک‌های تبلیغ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ویژه مدیران شهرستان و کارشناسان امور دینی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس گفت: عدم استفاده از ادبیات و زبان امروز و ابزارهای جدید از جمله ضعف‌ها و موانع در ارائه مطلوب تبلیغات دینی در جامعه امروزی است که نمی‌تواند راه‌حل خوبی برای جذب مخاطبان باشد.

وی در ادامه افزود: مبلغان دینی باید محتوای ارزشمند اسلام را با توجه به پیشرفت ارتباطات در رسانه‌ها با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز به مخاطبان ارائه دهند تا با آن آشنا شوند.

 مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ضروری است که مبلغان نحوه تبلیغ دین با فناوری‌های نوین را بدانند و با فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای تبلیغات دینی آشنا شوند.

حجت الاسلام صحت قول ابرازداشت: در دنیای امروزی که دشمنان، برای تضعیف دین اسلام به هر شیوه‌ ای متوسل می‌ شوند، ضرورت روی آوردن به نوآوری در عرصه‌های گوناگون در راستای معرفی دین مبین اسلام بیش از پیش آشکار می‌ شود.

وی ضمن تشریح اهداف برگزاری دوره آموزشی تکنیک‌های تبلیغ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و نگرش فراگیران در خصوص نحوه تبلیغ دین مطابق با فناوری‌های نوین برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.