امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19290
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, اقتصادی, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 19 آبان 1394 - 13:17 | | ارسال توسط :

ضرورت اولویت دادن‌به صنایع تبدیلی‌در مازندران‌و بابل انکارناپذیراست.

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مهندس سیف الله علی نیاعضوشورای مرکزی نظام مهندسی کشوردر بابل صورت پذیرفت.

۱

به گزارش بابل نوین: عصر دیروز نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه به دعوت مهندس سیف الله علی‌نیا در بابل برگزارشد.

درابتدای این نشست صمیمی که حدود یک ساعت‌و نیم به طول انجامید مهندس علی‌نیا ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین‌و بررسی نقش رسانه‌های مکتوب و مجازی در سطح آگاهی بخشیدن به افراد جامعه خواستار آن شد که در این جلسه رویکرد ودیدگاه شخصی نامبرده مدنظر قرارگیرد و با توجه به مسئولیت نامبرده درشورای مرکزی نظام مهندسی کشور و ریاست گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی کشور و در صورت لزوم مسایل مربوط به زمان مسئولیت نامبرده در شورای شهر بابل پرسش‌و پاسخ شود.

علی‌نیا با اشاره به سخنان دکترنوبخت ریاست سازمان برنامه‌و بودجه که گفت: مازندران به تنهایی باید تمام ایران را تامین کند بیان داشت: باید‌به دنبال سرمایه ها‌و ظرفیتهای نهفته استان‌مازندران‌و شهرستان‌بابل بود تا بتوان درمورد استفاده بهینه از منابع خدادادی  وفرصتهای موجود بهینه استفاده کرد.

وی در ادامه افزود:وقتی به گفته متخصصان ارزش افزوده صنایع تبدیلی برابری می کند‌با صنایع پتروشیمی‌و اشتغال حاصل از صنایع تبدیلی برابری می کند باصنایع سنگین چرا نباید تا به امروز بدنبال برپایی کارخانه هایی از این دست باشیم و درچارچوب موارد زیست‌محیطی درجهت اشتغال پیش برویم‌و صنایع‌تبدیلی محصولات‌کشاورزی مازندران در خارج استان باشدو از این ظرفیت استفاده نشودجای سوال دارد.

ریاست سابق شورای‌اسلامی‌شهرستان‌بابل با بررسی ظرفیتهای شهرهای کوچکتر از بابل و امکان سنجی و ایجادظرفیتهای گردشگری شهرستان بابل به ارائه برنامه هایی در جهت پیشبرد این صنعت از جهت توریسم درمانی و ایجاد مراکزتفریحی و رفاهی پرداخت.

سیف الله علی نیا عضو شورای مرکزی نظام مهندسی کشوردر پایان مسئله اشتغال و اقتصاد را از دغدغه های اصلی در سطح شهرستان بابل دانست.

گفتنی است در پایان به سوالات عمومی خبرنگاران حاضردرجلسه پاسخ داده شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.