امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80742
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 12:17 | | ارسال توسط :

طرح‌های اقتصادی قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های تجاری در مرکز شهر قم گفت: طرح‌های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد. آیت‌الله جوادی آملی در دیدار استاندار و مسئولان ارشد استان قم با اشاره به اهمیت نیازسنجی قبل از آغاز طرح های عمرانی گفت: باید چشم‌انداز پروژه‌های […]

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های تجاری در مرکز شهر قم گفت: طرح‌های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد.

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار استاندار و مسئولان ارشد استان قم با اشاره به اهمیت نیازسنجی قبل از آغاز طرح های عمرانی گفت: باید چشم‌انداز پروژه‌های عمرانی قبل از شروع به کار مشخص باشد.

این مرجع تقلید کاربری پروژه‌های تجاری در مرکز شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح های عمرانی و تجاری باید متناسب با جایگاه فرهنگی شهر قم باشند.

وی در ادامه با تاکید بر فراهم شدن بسترهای توسعه‌ اشتغال، افزود: سرمایه گذاری در شهر قم باید به سمت تولید و اشتغال هدایت شود.

جوادی آملی همچنین پروژه‌های نیمه‌کاره شهر قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این طرح ها در اسرع وقت جهت استفاده عموم آماده شوند.

سیدمهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۶ ارائه داد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در عرصه های مختلف نتیجه ی تعامل و همکاری دستگاه های مختلف بوده است.

استاندار قم با اشاره به شعار سال ۹۶ افزود: در زمینه اشتغال و بسترسازی جهت سرمایه گذاری در مسیر تولید، در استان قم گام های خوبی برداشتیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ نیز تحقق حمایت از تولید داخلی را با قوت پیگیری خواهیم کرد و این مسئله جزو اولویت‌های اصلی همه بخش های دولت است.

/ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.