امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92492
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, علم و سلامت تاریخ انتشار : 15 دی 1401 - 21:07 | | ارسال توسط :
جوان شایسته بابلی:

عباس‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران دکتر عباسزاده را به‌عنوان معاون پژوهشی این دانشگاه منصوب کرد.
عباس‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد

به گزارش بابل نوین: طی حکمی از سوی دکتر کرمانیان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، دکتر علی عباس‌زاده به‌عنوان معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان انتخاب شد.

 دکتر کرمانیان رئیس دانشگاه آزاداسلامی مازندران با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر صادق سلمانپور و مرحوم رحمان غفاری طی حکمی دکتر علی عباس‌زاده را به‌ عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد ساری منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر علی عباس‌ زاده
بااهدای سلام وتحیات؛
نظربه مراتب تعهد، تخصص وتجربه جنابعالی در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ساری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) نسبت به بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی متخصص و ارزشمند، ساماندهی امور پژوهشی دانشگاه و همچنین اقدامات مبتنی و برنامه‌ریزی، پایش عملکرد و استفاده بهینه ازمنابع در راستای نیل به اهداف عالیه دانشگاه تلاش نمایید،

دکتر حسین کرمانیان

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

 

گفتنی است دکتر عباسزاده‌سوری دارای دکتری تخصصی در حوزه کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار می‌باشد که از سوابق علمی و اجرایی نامبرده می‌توان به عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، مدیر خدمات پژوهشی این دانشگاه و عضویت در شورای بسیج اساتید مازندران را اشاره کرد .

 

مجموعه خبری بابل نوین، اولین و تنها سایت مجوزدار رسمی شهرستان بابل ضمن تبریک این انتخاب به جوان انقلابی، ارزشی و ولایی جناب آقای دکتر علی عباسزاده، آرزوی موفقیت‌های نامبرده در تداوم مسیر خدمتگذاری و توفیق کسب کمالات انسانی والاتر در مسیر خداوند را با دعای خیر مردم شریف دارد.

تهیه و تنظیم خبر: روح اله قلی پور

می توانید ما را در ایتا، آیگپ، اینستاگرام و تلگرام به آدرس babolnivin@ پیدا کنید.

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.