امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29418
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 21 شهریور 1395 - 19:57 | | ارسال توسط :

عدم حضور بازرسان قیمت و سلامت دام همراه با بی‌تدبیری مسئولان سوال برانگیز است

نارضایتی مردم در مورد بی‌تدبیری مسئولان برای رفع مشکلات بازار خرید و فروش دام علی‌‌الخصوص گوسفند در بابل مانند سال‌های گذشته ادامه دارد.

۱-۱۹

به گزارش بابل نوین، همزمان با برگزاری مراسم عید قربان و قربانی کردن دام علی‌الخصوص گوسفند توسط بابلی‌ها باز هم شاهد کم کاری و عدم توجه مسئولان به حل مشکلات یک روزه مردم در این راستا هستیم.

از این رو خبرنگار ما با حضور در محل خرید و فروش گوسفند در میدان و بازار امام حسین(ع) بابل از نزدیک شاهد خرید وفروش گوسفند زنده در بین مردم بود که با بررسی میدانی قیمت‌ها از کیلویی ۱۳ هزار تومان تا ۱۵ هزار و پانصد تومان بسته به نوع جنسیت و وزن در نوسان بود.

از نکات قابل ذکر گله‌مندی خریداران از عدم حضور بازرسان صنف مربوطه در این بازار و قیمت‌های پرنوسان دام و عدم حضور اکیپی از وزارش بهداشت برای بررسی سلامت بود.

دیگر نکته قابل تامل عدم نصب بنر یا پلاکاردی در محل خرید و فروش از سوی شهرداری بابل و نداشتن مکان مناسب برای خرید و فروش فروشندگان محلی که در روز قبل از عید قربان با ورود غیر هماهنگ بار ترافیکی عجیبی در این محدوده از شهر که ابتدای پل محمد حسن‌خان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و نبود پارکینگ مناسب شکایت مردمی و زحمات زیاد پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را در پی‌دارد.

گفتنی‌است ندادن آموزش کافی و عدم تهیه برشور یا بنر به تعداد کافی و نصب در محل فروش و توزیع برشور در مورد شرعیات ذبح اسلامی و سلامت دام جای تعجب دارد که امیدواریم با توجه مسئولان مربوطه این مسئله در سال‌های آتی با ایجاد چادر سلامت و بازرسی صنف در محل مورد نظر و مناسبی که شهرداری تهیه و به مردم معرفی می‌کنند مرتفع شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.