امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21222
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 - 22:15 | | ارسال توسط :

عدم رعایت قانون از سوی برخی کاندیداهای مجلس در بابل+تصاویر

عدم رعایت قانون انتخابات در سطح شهر بابل توسط برخی از کاندیداها و طرفدارانشان جای توجه و تامل دارد.

به گزارش بابل نوین، در سومین روز تبلیغات انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل برخی از کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی حتی با وجود تذکرات اعضای هیات اجرایی انتخابات با رعایت نکردن قانون انتخابات و چسباندن پوستر در محل‌های غیر متعارف و خارج از مکان‌هایی که شهرداری بابل تعیین کرده است به نوعی به قانون دهن کجی کردند.

نکته قابل تامل این است که چگونه کاندیدایی که دم از قانون‌گذاری، قانون مداری و جلوگیری از تخلف دیگران می زند بر افراد ستاد انتخاباتی خود نمی‌تواند تسلط داشته باشد و حتی نمی‌تواند یاران خود را مجاب به اطاعت از قانون نماید.

برخی از این کاندیداها تا بدان جا پیش رفتند که دقیقا در مقابل فرمانداری و حتی بر روی پایه تابلو‌های روبروی مکان‌های تبلیغاتی مشخص شده از سوی شهرداری باز پوسترهای انتخاباتی را بر روی تیر برق، تابلوهای برق و بر روی ایستگاه‌های اتوبوس و حتی دیواره برخی از ادارات نصب کرده‌اند که جای تامل بیشتر دارد.

در این هیجان انتخاباتی هیات اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل(فرمانداری ویژه) در حد توان خود برخی از بنر‌های غیر متعارف را جمع‌آوری کرده است که امیدواریم با شدت بیشتر برخورد نمایند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.