امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54107
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 15:17 | | ارسال توسط :

عدم همکاری با ایران خسارات بسیاری را متوجه عربستان خواهد کرد

آیت الله علما با اشاره به اینکه عدم همکاری با ایران خسارات بسیاری را متوجه عربستان خواهد کرد، گفت: اگر سیاست عربستان در مقابل ایران مسامحه باشد حج به خوبی برگزار می شود.

 

 

به گزارش بابل نوین، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه، ابراز داشت: امروز ایران به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و همه به این قدرت و نفوذ ایران اذعان دارند.

آیت الله علما تصریح کرد: عربستان به خوبی از قدرت ایران در منطقه آگاه بوده و می داند هیچ کاری در منطقه بدون همکاری ایران امکانپذیر نیست، بنابراین در مقابل مواضع قاطعانه ایران کوتاه آمد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همکاری نکردن با ایران خسارات زیادی را متوجه عربستان می کند، بنابراین عربستان از مواضع پیشین خود ابراز پشیمانی کرده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: اگر سیاست عربستان در مقابل ایران مسامحه باشد حج به خوبی برگزار خواهد شد اما اگر از در مخاصمه وارد شود باید ایران نیز آمادگی کامل خود را حفظ کند.

حامد دارابی، مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با برخی قوانین و شرایطی که عربستان برای برگزاری مراسم حج امسال قرار داده بود موافقت نکرد.

این مسؤول مطرح کرد: عربستان در مقابل خواست ایران کوتاه آمد و از مواضع پیشین خود ابراز پشیمانی کرد.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه در این دیدار از تشکیل کاروان های حج خبر داد و مطرح کرد: متقاضیان دارای فیش ثبت نامی از فردا می توانند با مراجعه به بانکها مبلغ اعزام را واریز نموده و به زودی مهیای سفر حج شوند.

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.