امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35394
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 25 آبان 1395 - 11:30 | | ارسال توسط :

عدم پاسخ‌گویی شهردار بابل به سوالات اعضای شورای این شهر/ عملکرد نامناسب در مورد درختان میدان باغ‌فروس

نشست کارگروه مردمی بررسی عملکرد شورا و شهرداری بابل با دستور جلسه قطع غیر کارشناسی درختان و تعطیلی برخی از پارک‌های شهر با حضور کارشناسان، فعالین فرهنگی اجتماعی و اصحاب رسانه برگزار شد.

asli

به گزارش بابل نوین ،جلسه هم اندیشی کارگروه مردمی بررسی عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل با حضور کارشناسان، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و محمدحسین منصف عضور شورای این شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نامه نماینده دعوت‌کنندگان شهردار برای حضور در جلسه مطرح و پاسخ شهردار که بصورت ناشیانه، غیرمتعارف و دستی در پاسخ به نامه تایپ شده نوشته شده بود در جلسه خوانده شد که منتقدان اصلی این‌گونه پاسخگویی بر عدم رعایت اصول اولیه پاسخ گویی و عدم پاسخگو بودن شهردار به سوالات مختلف اعضای شورای اسلامی شهر بابل و جمع حاضر که بخشی از شهروندان بابلی بودند تاکید شد.

در بخش دیگری از این نشست از پنج عضوی که برای حضور در این جلسه از آنان دعوت شده بود فقط علی شکری‌پور رییس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر بابل در پیام تلفنی که در سالن کنفرانس پخش شد ضمن پوزش برای عدم حضور به‌واسطه مسئولیتی که فدراسون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای نامبرده در مسابقات انتخابی در انزلی گذاشته بود بر عدم پاسخگویی شهردار به تلفن‌ها و مکاتبات اعضای شورای شهر اشاره و آن را کار غیرقانونی و غیرمنطقی دانست.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی محمدحسین منصف عضو شورای اسلامی شهر بابل در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به عدم شجاعت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور در این جلسه اظهار کرد: تاسف بار است اعضای شورایی که از مردم رای گرفتند امروز در اینگونه جلسات حضور پیدا نمی‌کنند و چرا پاسخ نمی‌دهند؟

وی با بیان اینکه جناب شهردار حتی به کمیسیون تخصصی بنده که فرهنگی است به سوالات پاسخگو نیستند آنوقت در قبال دعوت نامه می‌نویسند ربطی به کمیسیون شما ندارد، ایشان حتی سواد اینکار را ندارد که بداند همه اعضای شورا می‌توانند در مسائل مختلف ازشهردار سوال کنند البته به شیوه ای که در قانون آمده است.

سرپرست کمیسون فرهنگی شورای شهر بابل ادامه داد: چرا شهردار در قبال هزینه های بیش از نیم میلیاردی که در فضاهای مختلف شهری و برنامه های مختلف انجام داده‌اند به شورای شهر پاسخگو نیست و نمی‌گوید هزینه‌ها در کجا و چگونه هزینه شده است.

منصف افزود: یکی از سوالات بنده از شهردار در مورد محل هزینه‌های تامین امکانات خانه شهردار است که علاوه بر تحمیل هزینه‌های ۱۵۵ میلیونی رهن اولیه سایر موارد چگونه تامین می‌شود در حالی که کارکنان شهرداری با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

در ادامه جلسه که برای دومین بار در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود حاضرین با بررسی عملکرد اعضای شورا و شهرداری این شهر در مورد قطع و یا سر بری برخی از درختان در شهر و تعطیلی یکی از پارک‌های شهر و ایجاد بنای غیر کارشناسی در پارک شهید شکری جزو مسائل مطروحه در این جلسه بود.

گفتنی است در پایان جلسه ضمن شنیدن نظرات مختلف بر عدم کارشناسی موارد مطرح شده تاکید و در این زمینه نوشته ای با امضای حاضرین تهیه شد تا در مرحله ابتدایی به خانم مرمر فیروزپور رییس شورای اسلامی شهر بابل داده شود تا پیگیر این مسئله باشند و در صورت عدم به نتیجه رسیدن پیشنهاد شد با تهیه و جمع آوری امضا از دادستان عمومی بابل خواسته شود با بررسی موضوع در چارچوب قانون در صورتی که تخلف و یا کار غیر کارشناسی انجام شده باشد برابر وظیفه مطابق قانون عمل شود.

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-1

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-2

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-3

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-4

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-5

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-6

%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%82-7

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.