امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46185
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 بهمن 1395 - 14:51 | | ارسال توسط :

عده‌ای به نام دانشگاه در حال تخریب نظام هستند/ جلوی سوء استفاده از نام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را بگیرید!

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بابل در اعتراض فعالیت یکی از کانال‌های تلگرامی به نام یکی از تشکل‌های منحله و غیرقانونی دانشگاه صنعتی بابل طی نامه‌ای سرگشاده خواستار برخورد دانشگاه با گردانندگان این کانال تلگرامی شد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بابل در اعتراض فعالیت یکی از کانال‌های تلگرامی به نام یکی از تشکل های منحله و غیرقانونی دانشگاه صنعتی بابل طی نامه‌ای سرگشاده خواستار برخورد دانشگاه با گردانندگان این کانال تلگرامی شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
برادر ارجمند جناب آقای دکتر واثقی
سلام علیکم

مدت زیادی است که در فضای مجازی مثل تلگرام، عده‌ای به صورت غیر قانونی و غیر اخلاقی صفحه ای با عنوان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دایر نموده اند.

این در حالی است که چنین تشکلی به صورت قانونی در فضای مقدس دانشگاه صنعتی نوشیروانی وجود خارجی ندارد و مکرر از سوی دانشگاهیان عزیز و مردم ولایت مدار شهرستان بابل، نسبت به عملکرد این صفحه، انتقادات درست فراوانی مطرح شده است.

با نگاهی گذرا به عملکرد قبل و حال این افراد، متوجه می شویم که مطالب این صفحه گاهی سیاه نمایی، گاهی شایعه پراکنی، زمانی توهین به مسئولین نظام وگاهی هم همنوایی با مزدوران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بنده در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه و همچنین در جلسه هیئت نظارت بر تشکلها، نسبت به پیگیری این مسئله که بار حقوقی برای دانشگاه ایجاد می کند، مکرر تذکر داده ام.

با اینکه پیگیری قانونی و برخورد مقتضی با این عمل غیر قانونی و غیر اخلاقی از مصوبات جلسه هیئت نظارت بود و حضرتعالی هم ضمن تقبیح این عمل، بر پیگری جدی این مسئله تاکید کردید، ولی متأسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفت.

لذا به نظر می رسد جهت تنویر افکار عمومی و تطهیر فضای مقدس دانشگاه و جلوگیری از سوء استفاده از نام دانشگاه، تا رسیدن به نتیجه مطلوب و برخورد قانونی با گردانندگان این صفحه و عده اندکی که از داخل دانشگاه، خوراک تبلیغاتی برای آنان فراهم می کنند، این موضوع به صورت جدی تری پیگیری شود.

سیدباقر حسینی کریمی
مسئول نهاد رهبری
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.