امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51268
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 - 11:36 | | ارسال توسط :

عرضه محصولات خودکفایان کمیته امداد در ۱۲۰ غرفه بازارچه نوروزی

به گزارش بابل نوین، کریم محمودی قائم مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال بنا بر تصمیم گیری شورای مدیران استان، مقرر شد تا بازارچه‌ای از تولیدات و محصولات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که وام اشتغال دریافت کرده‌اند، برگزار شود تا تعدادی از محصولات خود را […]

به گزارش بابل نوین، کریم محمودی قائم مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال بنا بر تصمیم گیری شورای مدیران استان، مقرر شد تا بازارچه‌ای از تولیدات و محصولات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که وام اشتغال دریافت کرده‌اند، برگزار شود تا تعدادی از محصولات خود را به فروش رسانده و در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: بر این اساس امسال اولین بازارچه نوروزی دستاوردهای خودکفایان کمیته امداد که عمدتاً از بانوان سرپرست خانوار هستند در ۱۲۰ غرفه، به فروش می‌رسد. این افراد محصولات خود را با توجه به اینکه خود تولید کننده هستنند، با کمترین قیمت در مقایسه با مغازه‌ها و فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند.
محمودی با بیان اینکه تهیه مجوز این بازارچه‌ها کار دشواری است، افزود: این بازارچه در سطح استان برای اولین بار ایجاد شده و برای سال ۹۶ راه اندازی این نوع نمایشگاه‌ها بستگی به بازخورد و استقبال مردم دارد که در صورت موافقت مددجویان برای ایامی مانند آغاز سال تحصیلی و ماه مبارک رمضان نیز انجام می‌شود.
قائم مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران بیان داشت: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از بازارچه دستاوردها و محصولات زنان سرپرست خانوار کمیته امداد تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به آدرس خیابان دماوند، بین ایستگاه تهرانپارس و داریوش روبروی ترمینال شرق مراجعه کنند که در صورت استقبال مردم مدت این نمایشگاه تمدید می‌شود.
وی در خصوص آمار جمع‌آوری کمک‌ها در جشن نیکوکاری سال ۹۵ گفت: به دلیل اینکه جشن نیکوکاری امسال در بازه زمانی ۳ ماه به صورت جشنواره برگزار شده، در حال حاضر تا زمانی که مناطق رقم کمک‌های جمع‌آوری شده خود را به ما اعلام نکنند، قادر به ارایه آمار دقیق نخواهیم بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.