امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53506
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 10:34 | | ارسال توسط :

عزرائیل: از مردم فهیم ایران متشکرم

عزرائیل: موجب بسی مسرت است که اعلام کنم در این روزهای اخیر، ملت ایران رکورددار از جان‌گذشتگی در تمامی جهان شده‌اند و ما این مسئله را حتماً در پرونده‌ها و کتاب گینس خود ثبت و ضبط خواهیم کرد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، ملک‌الموت در روزهای گذشته با حضور یافتن در خواب برخی افراد، مراتب قدردانی خود را از ملت ایران اعلام کرد.

وی گفت: از ابتدای خلقت تاکنون که کار پرمشقت گرفتن جان انسان‌ها و همراهیشان تا دیار باقی بر عهده این جانب قرار گرفته است، از هیچ ملتی به اندازه ملت ایران راضی نبوده و با آنها در این مسیر حال نکرده‌ام.

ملت‌هایی هستند که به معنای واقعی جان به اینجانب یعنی عزرائیل نمی‌دهند و ما باید با بکش بکش و سختی فراوان آنها را روانه دیار باقی کنیم.

اما خوشبختانه ملت ایران از آنجایی که در تمامی امور با همه از جمله هیات دولت خودشان همکاری می‌کنند، با اینجانب نیز کمال همکاری را داشتند.

موجب بسی مسرت است که اعلام کنم در این روزهای اخیر، ملت ایران رکورددار از جان‌گذشتگی در تمامی جهان شده‌اند و ما این مسئله را حتماً در پرونده‌ها و کتاب گینس خود ثبت و ضبط خواهیم کرد.

ایرانیان با خرید فِرت فِرت پراید که وسیله‌ای‌ست برای تقرب بیشتر به دیار ما، ویراژ دادن در جاده‌هایی که حتی جک و جانورها هم در عبور از آنها کمال دقت را می‌کنند، فرو کردن انواع و اقسام دود و غبار از طبیعی تا صنعتی و شیره‌ای و اینها به حلق خود، حاضر شدن در مطب پزشکان گیج و رفتن زیر تیغ جراحان گیج‌تر و مصرف انواع و اقسام خوراکی‌های مضر، کار فراوان و بازار گرم، حقوق بالا و آسایش را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

مردم کشورها دیگر، تقریباً آدم‌های مزخرفی هستند، نه هیجانی، نه مصرف پالمی، نه داروی اشتباهی، نه پزشک سنگدلی، واقعاً کار در این جور کشورها ملالت‌آور است و فرشته‌ای چون من را کسل می‌کند.

اما خداوند را شکر، هرچه که مردم دیگر کشورها بیخودی هستند، مردم ایران آن را جبران کرده‌اند.

من از کار در ایران بسیار راضی هستم و اصلاً هم انتظار بیمه و پاداش و مزایا ندارم، بیشتر در کشورهای دیگر من به جای کار و دستمزد، حق اوقات فراغت می‌گیرم، اما ایران بهشت من است.

چپ و راست میر‌وند دریای خزر و غرق می‌شوند، توی جاده‌های شمال جان می‌دهند، تصادف‌های ناجور می‌کنند، این سری که دستورالعمل ما بر پایه ستاندن جان سیاست‌مدارها و هنرمندان قرار گرفت، اما چون خیلی از سیاست‌مداران ما دو تابعیتی هستند، سخت به ما جان می‌دهند، اما با این وجود تنوع در ایران خیلی زیاد است.

زنده باد مردم ایران، لطفاً ارتباط دو طرفه‌تان را با ما حفظ کنید، مخلص شما عزرائیل/ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.