امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73348
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 16 آذر 1396 - 17:43 | | ارسال توسط :

عهد بسته‌ام حرفی غیر از اهل بیت (ع) در برنامه‌هایم نگویم

به گزارش بابل نوین، رسالت بوذری مجری برنامه‌های تلویزیونی،در خصوص ویژگی اجرای برنامه‌های خود گفت: صداقت؛ من مدعی داشتن صداقت نیستم، ولیکن سعی می‌کنم در کنار جلوه گری‌هایی که باید داشته باشیم، خودم باشم و حجاب و پرده‌ای بین خودم و مردم نبینم. به لطف و عنایت خداوند و اهل بیت (ع) تا به حال این‌گونه […]

به گزارش بابل نوین، رسالت بوذری مجری برنامه‌های تلویزیونی،در خصوص ویژگی اجرای برنامه‌های خود گفت: صداقت؛ من مدعی داشتن صداقت نیستم، ولیکن سعی می‌کنم در کنار جلوه گری‌هایی که باید داشته باشیم، خودم باشم و حجاب و پرده‌ای بین خودم و مردم نبینم. به لطف و عنایت خداوند و اهل بیت (ع) تا به حال این‌گونه بوده است.

وی ادامه داد: اگر تا امروز احترامی از سوی مردم بوده و یا اگر هر اتفاق خوب دیگری در برنامه هایمان رقم خورده است، همه از عنایت و لطف حضرت حق است و «این همه آواز‌ها از شه بود، گرچه از حلقوم عبدالله بود».

بوذری تأکید کرد: من از ابتدا عهد کردم که حرفی غیر از حرف اهل بیت (ع) نزنم و آنچه می‌گویم از زبان بزرگان ما باشد. اگر این حجاب بین مجری و مخاطب برداشته شود و صحبت از فرمایشات اهل بیت (ع) به میان آید، مردم خودشان جذب برنامه‌ها می‌شوند. بس که ببستند بر او برگ و ساز، گر تو ببینی نشناسی‌ش باز.

وی افزود: صحبت کردن اضافه برای مخاطب و اینکه بخواهیم با واژه و جملات زیبا و دل‌فریب، بیننده را جذب برنامه کنیم، پیامی در انتها باقی نمی‌ماند، اما وقتی حرف از اهل بیت (ع) به میان است، خودشان دست ما را می‌گیرند و باعث رونق برنامه و جذب مخاطب می‌شوند.

وی با اشاره به تأثیر فضای اجرا در برنامه‌های معارفی بیان کرد: در روایات داریم که شرف المکان بالمکین، این به این معناست که وقتی ما در لوکیشن و یا فضایی برنامه اجرا می‌کنیم، این ما هستیم که به آن فضا بُعد و معنی می‌دهیم، اما درخصوص اجرا در لوکیشن‌های متبرکه مانند عتبات این روایت بالعکس است و این عتبات است که به من مجری و برنامه اعتبار می‌دهد. هنگامی که ما در جوار حرم سیدالشهدا (ع) قرار می‌گیریم و صحبت هایمان بر محوریت اهل بیت (ع) است، برکت و نور امام حسین (ع) شامل حال برنامه و من مجری می‌شود.

مجری برنامه تلویزیونی «شب‌های روشن» در ادامه گفت: برای خود من، چیزی بالاتر از برکت برنامه‌ای نیست که در کنار حرم امام حسین (ع) باشد. هر آنچه تا امروز رزق و روزی در زندگی من بوده، به برکت و لطف برنامه‌هایی است که شب‌های جمعه از روبروی حرم امام حسین (ع) اجرا می‌کنم.

بوذری در پایان با بیان خاطره‌ای از توفیقات اجرا در عتبات گفت: در ایام اربعین، یک شب جمعه از کنار «باب القبه» گذر می‌کردم، که آقایی با لهجه شیرین کرمانی به سمتم آمد و گفت: «شما من را عاشق امام حسین (ع) کردی»؛ البته که من من هیچ قیمت و ارزشی ندارم و هر آنچه وجود دارد از اباعبدالله الحسین (ع) است و بس.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.