امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60771
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 15 تیر 1396 - 12:48 | | ارسال توسط :

عیادت بازیکن تیم ملی فوتبال از بیماران سرطانی بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل

مرتضی پور‌علی‌گنجی بازیکن بابلی تیم ملی فوتبال و باشگاه السدقطر با حضور در بیمارستان آیت‌الله روحانی از بیماران سرطانی دیدن و پیراهن خود را به کودک سرطانی اهدا کرد.

به گزارش بابل نوین، مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن بابلی طی اقدامی خیرخواهانه با اهدای پیراهن تیم ملی خود به پسر بچه ۱۵ ساله مبتلا به سرطان و تقویت روحیه و قوت قلب به سایر بیماران سرطانی در بخش هماتولوژی بیمارستان ایت‌الله روحانی بابل حضور یافت و لحظات شادی در بین بیماران ایجاد کرد.


پورعلی
‌گنجی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه السدقطر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشحالم که در جمع بیماران سرطانی هستم، من درسن ۲ سالگی پدرم را از دست داده‌ام و از این بیماران خواست تا با روحیه‌ای قوی، امید را به زندگی خود برگردانند چرا که درمان روحیه نقش زیادی در درمان جسمی بیمار خواهد داشت.

گفتنی است اهدای تابلو فرش به آقای پورعلی‌گنجی، کیک صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قرائت‌نامه بیمار، اهداء شاخه گل و … از  دیگر برنامه های مراسم دیدار مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن بابلی تیم ملی فوتبال از بیماران سرطانی بیمارستان روحانی این شهر بود.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.