امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 49838
  پرینتخانه » اخبار مازندران, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 07 اسفند 1395 - 12:04 | | ارسال توسط :

فراخوان تدوین شعر شاعران مازندران در یک کتاب

یک ناشر فراخوان گرد‌آوری سرود‌های‌ شاعران مازندرانی در یک کتاب را منتشر کرد.

به گزارش بابل نوین،جعفر محمدی واجارگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نشر شب چله در نظر دارد گامی دیگری را در ادامه جمع آوری آثار شاعران معاصر کشور بردارد؛ از این رو در نظر داریم شعر شاعرانی از استان مازندران را که از سال ۱۳۰۰ تا کنون در زمینه شعر سپید و نو فعالیت داشته‌اند را جمع آوری کرده و به صورت یک مجموعه اشعار در کتاب شاعران معاصر مازندران منتشر کنیم.

وی ادامه داد: برای به سرانجام رسانیدن این اثر از محمدرضا براری، دبیر شعر بخش شهرستان نشر شب چله درخواست کرده‌ایم که شرایط لازم برای انتشار این کتاب را فراهم کند. این آغاز کار ماست و ما در نظر داریم تا برای تمامی استان‌های کشور چنین کتابی را منتشر کنیم و در حال حاضر کار جمع‌آوری دو استان گیلان و مازندران را شروع کرده‌ایم.

مدیر انتشارات شب چله در توضیح شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان ادبی گفت: دوستان شاعر برای حضور در این کتاب، پنج شعر خود را همراه با مشخصات کامل شخصی، کارنامه ادبی، شماره تماس و یک قطعه عکس را به ایمیل نشر شب چله به نشانی nashr.shabecheleh@yahoo.com ارسال کنند. اشعار ارسالی باید در قالب ورد باشد.

مدیر نشر شب چله افزود: آثار ارسالی در سبک‌های دیگر شعری (ترانه، شعر محاوره و قالب‌های کلاسیک مانند غزل و قصیده) به هیچ عنوان بررسی نخواهد شد و علاقه‌مندان فرصت دارند، آثار منتخب خود را تا پایان نیمه اول سال ۹۶ برای دبیرخانه ارسال کنند.  /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.