امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78316
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396 - 17:27 | | ارسال توسط :

فراخوان مرکز رشد هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برای پذیرش واحدهای فناور

به گزارش بابل نوین، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به جهاد دانشگاهی، به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپای قرآنی-اسلامی به پذیرش واحدهای فناور اقدام می‌کند. ایجاد زمینه کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت افراد صاحب ایده، بسترسازی جهت تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی و ایده‌های نو، ایجاد فضای لازم جهت رشد شرکت‌های نوپا در […]

به گزارش بابل نوین، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به جهاد دانشگاهی، به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپای قرآنی-اسلامی به پذیرش واحدهای فناور اقدام می‌کند.

ایجاد زمینه کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت افراد صاحب ایده، بسترسازی جهت تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی و ایده‌های نو، ایجاد فضای لازم جهت رشد شرکت‌های نوپا در حوزه قرآنی از اهداف این مرکز است.

همچنین خدماتی همچون خدمات اینترنتی، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، مشاوره، آموزش و مالی و اعتباری در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی قابل ارائه است.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و کاربرگ‌های پذیرش به www.quranati.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.