امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11810
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 22 تیر 1394 - 7:49 | | ارسال توسط :

فرماندار جدید بابل معارفه شد

فرماندار جدید بابل با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران معارفه شد.

به گزارش بابل نومه به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل عصر امروز با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران و مدیران شهرستان بابل در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا یونسی در این مراسم با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن و ماه امامت و ولایت است،گفت: تودیع و معارفه امری طبیعی بوده که بر مبنای ضرورت‌ها انجام می‌شود.
فرماندار جدید بابل
وی با اشاره به اینکه مسئولیت، امانتداری نظام و خدمتگزاری به مردمی است که از مردم دوران پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) بهترند، افزود: مسئولیت، جایگاه بسیار ارزشمند، یک تعهد، رسالت و امانت الهی است که از جانب نظام به دوش ما سنگینی می‌کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مردم ما شایسته تکریم هستند، تصریح کرد: هیچ جای دنیا دموکراسی موجود ایران را ندارد که مردم آن با چنین حضور باشکوهی براساس مقررات برای انتخاب کاندیدای خود پای صندوق‌های رای بیایند.

وی یادآور شد: مردم رئیس جمهوری انتخاب کردند که از جنس خودشان بوده و توانسته با وجود تحریم‌ها و مشکلات سخت اقتصادی کارهای ارزشمندی انجام دهد، اگرچه مردم طبقات پایین جامعه زندگی سختی دارند اما بسیار صبورند لذا شایسته است برای چنین مردمی نوکری کرد.

یونسی با اشاره به اینکه مسئولیت و مقام اگر همراه با خداشناسی نباشد انسان را خودخواه و متکبر می‌کند، گفت: ناظر واقعی خداوند است و مسئولان باید در اطاعت از خداوند خدمت صادقانه داشته و چشم و دل خود را پاک کرده تا بتوانند نوکری مردم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم مسلمان و ایرانی هستیم و زیر سایه نظام زندگی می‌کنیم، قدرت و اقتدار ایران اسلامی سبب شد دشمنان مستبد جهان‌خوار به پای میز مذاکره با ایران بیایند که این همان اثبات حقانیت ملت ایران است.

یونسی با اشاره به اینکه امروزه مبارزه با سلاح جنگی نیست زمان جنگ‌ نرم فرا رسیده و در این جنگ هر ملتی که به سلاح ایمان مجهزتر باشد موفق‌تر است، ادامه داد: امروز دشمن به این مرحله رسیده که ایران اسلامی پرچم‌دار همه آزادی‌خواهان و متقیان جهان است و با سلاح شجاعت و پاکی خود در برابر ظالمان پای میز مذاکره آمده است و حرفی برای گفتن دارد.
فرماندار جدید بابل
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمنان به این واقعیت دست یافتند که ایران از نظر علمی دست کمی با کشورهای غربی ندارد، گفت: تکیه مردمی هیچ کشوری به مثابه ایران نیست، ایران از معرفتی حمایت می‌کند که با جان مردم سازگاری دارد و آن دفاع از حق است.

فرماندار جدید بابل نیز در مراسم معارفه‌اش مسئولیت را فرصت مناسبی برای خدمتگزاری به مردم برشمرد و اظهار کرد: در تمام دوران مسئولیتم همواره نگاه من به رضایت خداوند بوده است.

محمدتقی عباسپور گفت: شهرستان بابل دارای ظرفیت بسیار ارزنده‌ای است که امیدواریم با استفاده از این پتانسیل شاهد توسعه شهرستان بابل در حوزه‌های مختلف باشیم.

به گزارش بلاغ، در این مراسم رجب ملایی‌رئیسی تودیع و مخمدتقی عباسپور به عنوان فرماندار بابل معارفه شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.