امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67651
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 مهر 1396 - 9:41 | | ارسال توسط :

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد اجرای ۱۳۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در مازندران

به گزارش بابل نوین، فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۱۳۰ برنامه طی هفته نیروی انتطامی در این استان خبر داد. سردار سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با برنامه های‌ریزی ویژه و همکاری و تعامل خوب همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی مازندران در سال جاری، برنامه های بسیار متنوع فرهنگی و اجتماعی در […]

به گزارش بابل نوین، فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۱۳۰ برنامه طی هفته نیروی انتطامی در این استان خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با برنامه های‌ریزی ویژه و همکاری و تعامل خوب همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی مازندران در سال جاری، برنامه های بسیار متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته نیروی انتظامی از سوی همه معاونت ها، پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی، در این استان، خاطرنشان کرد: بی شک موفقیت پلیس در همه عرصه ها نتیجه تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه ها با پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نرم پلیس، نفوذ کلام و اقناع سازی از ویژگی‌های پلیس اسلامی است و تعامل پلیس با سازمان ها و مردم جامعه موجب تغییر ویترین اجتماعی جامعه و تحقق مطالبات مردمی می‌شود.

میرفیضی با تجلیل از تلاش و زحمات همه سازمان ها و دستگاه ها به ویژه صدا وسیمای مرکز مازندران، رسانه های گروهی استان شامل جراید، خبرگزاری ها و سایت های خبری و رسانه های مجازی، گفت: یکی از اهداف مهم پلیس جامعه محور، تقویت پلیس هوشمند و تبدیل آن به پلیس فراهوشمند است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از دلایل مهم موفقیت پلیس در عرصه نظم و امنیت را حمایت و پشتکار خانواده کارکنان ناجا به ویژه همسران آنان دانست و افزود: همسران کارکنان ناجا نقش موثری در موفقیت ماموریت های پلیس دارند.

میرفیضی تاکید کرد: بی شک تاثیر پذیری فعالیت ها و خدمات رسانی به مردم، نتیجه همین تلاش و پشتکار خانواده های کارکنان است.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.