امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81767
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1397 - 14:18 | | ارسال توسط :

فعالیت قرآنی بانوان بر تربیت نسل آینده موثر است

به گزارش بابل نوین، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره تأثیر برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان بر تربیت جامعه اسلامی گفت: اگر ما قرآن را منبع معرفت دینی، اخلاقی و ایمان وجودی بدانیم، طبعا انتقال این معرفت و ایمان وجودی در جامعه بر عهده بانوان است. وی با اشاره به نقش […]

به گزارش بابل نوین، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره تأثیر برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان بر تربیت جامعه اسلامی گفت: اگر ما قرآن را منبع معرفت دینی، اخلاقی و ایمان وجودی بدانیم، طبعا انتقال این معرفت و ایمان وجودی در جامعه بر عهده بانوان است.

وی با اشاره به نقش مادران در جامعه اسلامی، اظهار داشت: نقش مادران یک نقش دوگانه است. ابتدا نقشی در ارتباط با خود که وقتی با قرآن کریم ارتباط می یابند، هم معرفت آن ها و هم ایمان وجودی شان افزایش می یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سهم مهم دیگر بانوان در جامعه که از سهم آقایان بسیار بیشتر است، نقش انتقال این معرفت و ایمان وجودی به جامعه است.

صالحی با تأکید بر لزوم انس بانوان با قرآن کریم، تصریح کرد: این امر هم باعث می شود بانوان ما خودشان قرآنی شوند و هم نسل آینده را با آیات وحی انس دهند.

وی تصریح کرد: هر نوع کاری که در حوزه قرآن کریم در فضای بانوان اتفاق بیفتد، با نگاه انس نسل آینده جامعه با قرآن کریم قابل تقدیر است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.