امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71088
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 آبان 1396 - 13:29 | | ارسال توسط :

فعالیت ۱۳موکب استان خوزستان در مناطق زلزله زده

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از فعالیت ۱۳موکب اربعین این استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بابل نوین،حجت الاسلام سید محمود موسوی گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

وی افزود: تاکنون۱۳ موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

وی با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیات‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌ها افزود: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون ۷تریلر آب بسته‌بندی- ۱۸هزارو۵۰۰قرص نان، ۲۵تن آرد- ۳۰۰هزار قوطی کنسرو، ۳هزارتخته پتو، ۲۰ تن برنج و حبوبات، ۳تن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

موسوی با بیان اینکه ۱۰۰خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده اند تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله زده روزانه برای ۱۰هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای ۲۰۰۰ نفر موکب اسکان برپا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده موکب‌ها به مدت ۱۰روز خدمات رسانی انجام دهند افزود: به تازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش ۱۲میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.