امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54944
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 30 فروردین 1396 - 12:06 | | ارسال توسط :

فقر نتیجه عدم توازن بین مسائل اقتصادی و اجتماعی

قائم مقام کمیته امداد گفت: فقر نتیجه عدم توازن بین مسائل اقتصادی و اجتماعی است که ریشه و ساختار آن اقتصادی و آثارش اجتماعی است. منشا تولید فقر دست ما نیست اما باید در کاهش آثار و مدیریت صحیح بر تبعات آن تلاش کنیم.

به گزارش بابل نوین، سید منصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه روند مردمی شدن در این نهاد باید تقویت و توسعه پیدا کند، گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است که باید با بهره مندی از کمک های مردمی و برای رفع مشکلات نیازمندان  پیش قدم و گره گشای مشکلات آنان باشد.

وی افزود: کمیته امداد آمادگی دارد تا با کمک تمامی  موسسات، نهادها، گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی که در امر یاری رساندن  به محرومان و نیازمندان و ترویج فرهنگ خیر و احسان  در جامعه فعالیت دارند، همکاری کند و در این زمینه آنها را به عنوان رقیب خود نمی داند.

برقعی با اشاره به اینکه کمیته امداد در حین تعامل و همکاری با گروه های مختلف اجتماعی و حفظ احترام همه دستگاه ها، اقشار، موسسات و اشخاص مختلف  باید هویت و شخصیت مستقل خود را حفظ کند، مطرح کرد: خدمت در کمیته امداد فرصت مغتنمی  جهت پاسداری از سرمایه های اصلی انقلاب است که در کلام امام راحل(ره) هم آمده است و  از این قشر جامعه به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نام می برند؛ بدون شک خدمت به این افراد سبب برکت است.

قائم مقام کمیته امداد افزود: مددجویان کمیته امداد همواره در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و تولید در جامعه فعال هستند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند؛ حفظ حرمت و شخصیت آنها باید به عنوان یک وظیفه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی در ادامه با بیان اینکه  فقر نتیجه عدم توازن بین مسائل اقتصادی و اجتماعی است که ریشه و ساختار آن اقتصادی و آثارش اجتماعی است، اظهار کرد: منشا تولید فقر دست ما نیست اما باید در کاهش آثار و مدیریت  صحیح بر تبعات آن تلاش کنیم؛ هیات امنا کمیته امداد به عمل و اقدام بر مبنای اساس نامه این نهاد توجه ویژه دارند و همه مدیران کمیته امداد باید بر اساس شناخت صحیح از سیاست های مصوب هیات امنا عمل کنند که یک مولفه اصلی آن  فعالیت مددجویان در عرصه اشتغال و تولید در جامعه است.

شایسته ذکر است؛ در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی که پیش از این سوابقی چون خدمت در آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان  قروه و دانشگاه کردستان را در کارنامه کاری خود دارد، به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کردستان  منصوب و از تلاش‌های چندین ساله قنبر موسی نژاد، که به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی معرفی شده است، تشکر و قدردانی شد./ص

لیسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.