امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29046
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 10 شهریور 1395 - 10:21 | | ارسال توسط :

فلسفه وجودی مدیران و کارکنان دولت خدمت به مردم است

فرماندار بابل در نشست خبری پایان‌کار هفته دولت گفت: مردم برای ما اصل هستند، فلسفه وجودی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و باید در این مسیر قدم برداشت.

فرماندار بابل نشست خبری

به گزارش بابل نوین، در پی اتمام برنامه‌های هفته دولت در  بابل نشست خبری محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست عباسپور با تقدیر از عملکرد خبرنگاران در پوشش خبرهای مربوط به هفته دولت اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان فارغ از برخی جریان‌های سیاسی اجتماعی با حضور در بیشتر برنامه‌ها به رسالت خبری خود واقف، نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کنند که در کنار این مسئله اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب درست می‌تواند به ما هم کمک کند تا خدمت بهتری به مردم انجام دهیم.

وی افزود: مردم برای ما اصل هستند، فلسفه وجودی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و باید در این مسیر قدم برداشت.

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: یکی از خلع‌های موجود در چارت سازمانی فرمانداری‌ها واحد ویژه بازرسی است که امروز وجود ندارد و باید برای مراجعات، بیان مشکلات، بررسی و بازرسی برخی مشکلات این مجموعه در ساختار فرمانداری‌ها ایجاد شود.

این مقام مسئول با اشاره به نارسایی‌های موجود در سطح شهرستان گفت: امروز مشکلات راه و جاده‌های مواصلاتی، دفن و فن‌آوری زباله در منطقه انجیل‌سی و مشکلات دیگر در شهرستان وجود دارد که با جذب منابع ملی و شهرستانی به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستیم.

عباسپور تصریح کرد: ۲۴۷ پروژه‌ای که در طول خدمت سه ساله دولت در این شهرستان  اجرا و بهره برداری شد در جهت کم کردن مشکلات بوده و تخصیص بودجه سه میلیارد تومانی برای حل مشکلات زباله‌های منطقه انجیل سی از این نمونه‌هاست.

وی با بیان برخی آمارها و ارقام از عملکرد دولت در ابتدای جلسه خواستار مشارکت بیشتر بخش خصوصی در به ثمر رسیدن پروژه‌های نیمه‌کاره بابل شد.

به گزارش بابل نوین، در پایان این نشست به سوالات برخی از خبرنگاران پاسخ داده شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.