امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92933
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, استان ها تاریخ انتشار : 27 مرداد 1402 - 11:24 | | ارسال توسط :
به همت مخابرات منطقه مازندران:

فیبرنوری به جویبار قهرمان پرور رسید

با رویکرد جهادی، طرح توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران در قالب پروژه پنجشنبه‌های نوری به شهرستان جویبار پایتخت کشتی ایران رسید.
فیبرنوری به جویبار قهرمان پرور رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بابل‌ نوین، در آستانه هفته دولت به همت تلاشگران مخابرات استان و با رویکرد جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران در قالب طرح پنجشنبه‌های نوری به میزبانی شهرستان جویبار، مراسم افتتاح پروژه منطقه لاریم برگزار شد .

در این مراسم که با حضور رستمعلی فرماندار، مرادیان و علیپور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران، مرادی رئیس اداره مخابرات و برخی از مسئولین محلی جویبار حضور داشتند شبکه مخابراتی مبتنی بر فیبر SIP و FTTH برای ۷۵۰ مشترک شهرک ساحلی زیبای لاریم با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال و همچنین FTTH برای اولین بار در پایتخت کشتی ایران افتتاح گردید.

شایان ذکر است احیا و بکارگیری فیبر ساحلی بعد از ۱۴ سال وقفه با درایت مدیر مخابرات منطقه مازندران و حمایت اعضای هیئت مدیره،  به طول ۳۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و ادامه فیبر ساحلی به طول ۲۳۰۰ متر به ارزش ۴ میلیارد ریال در این منطقه رقم خورد.

 

تنظیم خبر: روح اله قلی پور

عکس: سایت خبرنما

| منبع خبر : مخابرات منطقه مازندران
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.