امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29199
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 14 شهریور 1395 - 19:28 | | ارسال توسط :

فیروزپور به‌عنوان اولین زن بابلی رئیس شورای اسلامی این شهر شد

مرمر فیروزپور رییس و جواد خانپور نائب‌رییس شورای اسلامی شهر بابل شدند.

مرمر

به گزارش بابل نوین، عصر امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بابل با حضور همه ۱۳ عضو شورا و معاون فرماندار در سالن جلسات ساختمان شورا برگزار شد.

در انتخابات فوق خانم مرمر فیروزپور و جواد خان‌پور هرکدام با ۷ رای به عنوان رئیس و نائب رییس شورای اسلامی شهر بابل انتخاب  و علی شکری‌پور و جعفر آقاجانپور با ۱۳ رای در مسئولیت قبلی خود به‌عنوان سخنگو و خزانه‌دار ابقا شدند.

در رای‌گیری فوق که با نظارت جعفر آقاجان نتاج معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه بابل همراه بود آقایان حسن احمدزاده‌عالمی و مهدی علیجانزاده‌کاشی هر کدام با ۸ رای بعنوان منشی اول و دوم  انتخابات شدند.

گفتنی است با توجه به مواضع و مخالفت‌های خانم فیروزپور به عنوان پرسابقه ترین عضو شورا در مقابل برخی از عملکردهای حسین بیژنی شهردار فعلی بابل و رایی که دیگر منتقدین سرسخت شهردار به وی داده‌اند باید دید آینده شورا و رویکرد مدیریتی جدید به سمت استیضاح و تغییر مدیریت فعلی شهرداری بابل پیش خواهد رفت یا مواضع تعاملی انتخاب خواهد شد البته رای دادن به یکی از مخالفین عملکرد شهرداری در خود حرف‌های بسیاری دارد که باید منتظر آینده بود و آن‌ها را شنید.

photo_2016-09-04_19-09-24

photo_2016-09-04_19-09-42

photo_2016-09-04_19-09-53

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.