امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3399
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 31 فروردین 1394 - 17:12 | | ارسال توسط :

قتل دو پسر عمو با سلاح شکاری در بابل

مأموران پلیس آگاهی شهرستان بابل، قاتل بی‌رحمی را که دو پسرعمو را با سلاح شکاری به قتل رسانده بود در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش بابل نومه، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان مازندران، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بابل مبنی بر کشف جسد دو مرد ۳۸ و ۴۰ ساله در منطقه جنگلی «بزچفت» بخش بابل‌کنار، مأموران پاسگاه انتظامی این بخش به محل حادثه عزیمت کردند.قتل در بابل

صبح جمعه ۲۸ فروردین ماه سال جاری چوپانی هنگام چرای گله گوسفندانش در منطقه جنگلی بزچفت بخش بابلکنار ناگهان با دیدن پیکر بی‌حرکت مرد ناشناسی شوک زده شد. او که خیلی ترسیده بود، چند قدم به آنجا نزدیک شده و در کمال تعجب دید مرد ناشناسی با اصابت گلوله به صورتش به قتل رسیده است. وی بسرعت مأموران مرکز ۱۱۰ را در جریان قرار داد.با توجه به حساسیت موضوع سرهنگ «علی فقیه عبدالهی» فرمانده پلیس بابل همراه تیمی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی به جنگل پر رمز و راز رفتند.در حالی که  تجسس‌های پلیسی درباره علت و چگونگی وقوع قتل آغاز شده بود، جسد مرد دیگری در فاصله‌ای دورتر از محل کشف جسد نخست به دست آمد. قربانی دوم نیز با همان شیوه و با اصابت گلوله تفنگ شکاری به قتل رسیده و جسدش در همان منطقه رها شده بود.

مأموران با حضور در محل حادثه با اجساد غرق در خون دو مرد روبه‌رو شدند که با شناسایی انجام گرفته، مشخص شد این‌دو به نام‌های «سید عباس ـ ع و سید اسماعیل ـ ع» ساکن یکی از روستاهای حومه بخش بابل‌کنار و پسرعمو هستند که بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری به ناحیه سر و صورت، به قتل رسیدند.

با توجه به حساسیت موضوع، سرهنگ علی فقیه‌عبداللهی فرمانده انتظامی بابل به همراه تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس امنیت عمومی به محل وقوع جنایت عزیمت و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.قتل دو پسر عمو با سلاح شکاری در بابل

مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام در کمتر از چند ساعت موفق شدند، رد قاتل بی‌رحم به نام «حسین – ر» ۲۵ ساله را در یکی از روستاهای اطراف شناسایی کنند.

با شناسایی مخفی‌گاه قاتل، مأموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس ضمن اقرار به قتل مدعی شد به بهانه فروش اشیای عتیقه به مقتولان آنها را به این منطقه کشانده و در ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه با اسلحه شکاری که در اختیار داشت، این دو نفر را به قتل رسانده و با برداشتن ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد از جیب یکی از مقتولان با خودرو نیسان اقدام به فرار کرده است.

با بازرسی از مخفی‌گاه متهم، خودرو، وجه نقد و سلاح شکاری که در یکی از مناطق به صورت بلاصاحب رها شده بود، کشف و ضبط شد.

متهم به قتل پس از تشریح صحنه جنایت که با حضور بازپرس ویژه قتل همراه بود، برای سیر مراحل قانونی با دستور قضایی روانه زندان شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.