امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53504
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 10:27 | | ارسال توسط :

قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران از رسانه ملی و استانی

آیت اله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، در دیدار نوروزی با مدیر کل، معاونین و مدیران صدا و سیمای مازندران از فعالیتهای رسانه ملی و استانی قدردانی کرد.

به گزارش بابل نوین،  آیت الله طبرسی در این دیدار، ضمن تجلیل از رسانه ملی و تقدیر و تشکر از مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران فعالیت های خوب و چشمگیری در چند سال گذشته داشت که جای افتخار برای ما می باشد.

وی افزود: ما خدمات فراوان صدا و سیما چه در کشور چه در استان را هیچ وقت فراموش نمی کنیم که با تلاش و کوشش خود توانست پیام انقلاب را به گوش جهانیان برساند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: صدا و سیما جایگاه ویژه ای در جامعه دارد همینکه مطالبات مردم را مطرح می کنید و آنچه را که مردم نمی توانند با مسئولین مطرح و درمیان بگذارند شما بعنوان رسانه این کار را انجام می دهید، این خودش یک امتیاز است چرا که معتقدیم رسانه ملی رابط بین مردم و مسئولین می باشد.

در ابتدای این دیدار آقای مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن عرض تبریک سال نو و عید نوروز به نماینده مقام معظم رهبری در استان عملکرد و فعالیت های صدا و سیمای مرکز مازندران در سال ۹۵ را برشمرد و گفت: آنچه که سیاست سازمان بود به شکر خدا پیاده شد و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای تهیه و تدارک دیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.