امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82191
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 06 خرداد 1397 - 1:06 | | ارسال توسط :

قطار توسعه و پیشرفت بابل با شتاب در حال حرکت است

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌های کشور گفت: قطار توسعه این شهر از حرکت نخواهد ایستاد بلکه با شتاب بیشتری به جلو خواهد رفت و کسی نمی‌تواند جلوی پیشرفت مردم بابل را بگیرد.

به گزارش بابل نوین، مهندس سیدمقیم مقیمی در مراسمی که به شکرانه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و آیین افتتاح پروژه ساماندهی ورودی غربی شهر بهارنارنج  برگزار شد اظهار کرد: آرامش، سربلندی و موفقیت‌های امروز کشور را مدیون درایت و دلاورمردی‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدایی هستیم که حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک این کشور کم شود.

وی افزود: ضمن تقدیر از حضور همه عزیزان در مراسم، ارادت  قلبی خود را به شهروندان بابل‌و مردم عزیز موزیرج ابراز می‌دارم که سال‌های زیادی مورد بی مهری در ابعاد مختلف قرار گرفته بودند و خدا را شاکرم که با همکاری مسئولان شهرستان علی‌الخصوص شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی در حال برطرف کردن مشکلات این منطقه هستیم.

نماینده مازندران در شورای عالی کشور ادامه داد: مردم بابل و موزیرج مردمی تلاشگر، صادق و وفادار هستند که مردم منطقه موزیرج با همه کاستی‌هایی که از نظر رفاهی و عمرانی برایشان فراهم شد همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و عزت خود را حفظ کردند، باید قبول کنیم امروز این مردم بخش بزرگی از هویت این شهر هستند.

این مسئول تصریح کرد: قبل از انتخابات نشستی با مردم منطقه موزیرج داشتم که در آن مردم این منطقه از محرومیت ها و ندیده شدن‌ها گلایه‌های فراوانی داشتند و پدری سالخورده از مظلومیت مردم منطقه گفته بود که حتی تابلوی ورودی شهر را ابتدای پل موزیرج گذاشتند و این منطقه را به‌صورت غیر رسمی از شهر جدا کرده بودند که قول دادم در اولین روزهای کاری ام این تابلو را به جایگاه درستش منتقل کنم و در جهت رفع محرومیت‌های موزیرج از آنچه که حقشان است تمام توانم را بگذارم، حال گوشه‌ای از این فعالیت‌هاو عمل به قول‌هایم را مشاهده می‌کنید.

مهندس مقیمی با اشاره به ظرفیت‌های مردم منطقه موزیرج گفت: این منطقه می‌تواند نگین شهر بابل در ساخت و احیای آن چه که حق شهروندان یک شهر از مسئولان به شمار می‌رود باشدو الگویی مناسب برای توسعه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: اگر جایگاه و ارزش‌های بومی مناطق خود را حفظ کنیم  هیچ‌وقت این‌گونه مناطق با جمعیتی بیش از ۴۷ هزار نفر احساس محرومیت نمی‌کنند، البته در کنار پروژه ساماندهی ورودی شهر از منطقه موزیرج پروژه دیگری با رای قاطع هر ۹ عضو شورای اسلامی شهر بابل این روزها شروع شد که ساماندهی ورودی غربی شهر بابل در بلوار امام رضا(ع) است و هم زمان در حال اجرای فاز چهارم و نهایی پروژه شهر به شهر هستیم تا بخشی از مشکلات ترافیکی شهر همراه با ایجاد زیرساختی مهم برای توسعه بابلرود فراهم شود.

رئیس کمیسیون عمران‌ شورای اسلامی شهر بابل تاکید کرد: زمانی شهرستان بابل مانند نگینی در شمال کشور و مازندران می‌درخشید اما در سال‌های گذشته از توسعه بازماند ولی امروز به مدد همکاری اعضای شورای شهر، شهردار محترم و قولی که بنده به مردم شهرم داده‌ام قطار توسعه این شهر از حرکت نخواهد ایستاد بلکه با شتاب بیشتری به جلو خواهد رفت و کسی نمی‌تواند جلوی پیشرفت مردم بابل را بگیرد.

مقیمی در پایان اظهار کرد: خوشحالم که امروز استاندار مازندران از عزم مسئولان وشهروندان بابلی برای پیشرفت به نیکی یاد و پروژه ورودی غربی بابل را به‌عنوان الگوی کار جهادی معرفی می‌کند، امیدوارم در ادامه با بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های تعریف شده در سال جاری بتوانیم تراز بابل را از نظر مسائل زیرساخت شهری ارتقا و در دیگر موارد اجتماعی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی به جایگاه واقعی که در شان مردم است نزدیک کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.