امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58479
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 10 خرداد 1396 - 19:42 | | ارسال توسط :

قوه قضائیه به پرونده شهریه‌خواران نجومی دانشگاه آزاد ورود کند/ لزوم تحقیق و تفحص مجلس از دوران مدیریت میرزاده

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی از قوه قضائیه خواستند به پرونده فساد در دانشگاه آزاد به طور دقیق رسیدگی کند همچنین از نمایندگان مجلس هم خواستند تا گزارش تحقیق و تفحص سابق از دانشگاه آزاد را در صحن علنی مجلس قرائت کنند.

میرزاده

به گزارش بابل نوین، ۲۱۴ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای ضمن اعلام حمایت قاطع اقدامات رئیس هیئت موسس و هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، از قوه قضائیه خواست به پرونده فساد در دانشگاه آزاد اسلامی به طور دقیق رسیدگی کند همچنین از نمایندگان مجلس هم خواست تا گزارش تحقیق و تفحص سابق از دانشگاه آزاد اسلامی را در صحن علنی مجلس قرائت کنند.

در ابتدای این نامه آمده است: افشاگری ولایتی و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از مفاسد اقتصادی حاکم در دانشگاه و تلاش در جهت متلاشی کردن مافیای قدرت و ثروت که حاصل مدیریت سی و چند ساله جریان به اصطلاح اعتدال گرا در این دانشگاه بوده شایسته تقدیر است.

در ادامه آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی نمونه کوچک و به عبارتی مشت نمونه خوار مدل مدیریتی اعتدال گرایان و تکنوکرات‌های توسعه گرا در کشور است که بوی فساد ناشی از آن به مشام تمام محصلین، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی رسیده و تشت رسوایی تفکر منحرف و غیرانقلابی پدرخوانده‌های فقید را از بام انداخته است. عزل رئیس سابق دانشگاه آزاد و در هم شکستن شبکه مدیران وابسته به وی، لبخند را بر لبان دانشجویانی که شاهد مشقت والدین مظلومشان در تامین شهریه تحصیلی بوده اند را نشانده است.

در ادامه خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی تاکید شده است: بر اساس اعلام مسئولین دانشگاه آزاد قرار است پرونده تخلفات گسترده رئیس سابق این دانشگاه و وابستگانش به قوه قضاییه جهت رسیدگی ارسال شود. بسیج دانشجویی ضمن اعلام حمایت قاطع اقدامات رئیس هیئت موسس و هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، درخواست رسیدگی دقیق قوه قضاییه به پرونده شهریه خواران نجومی دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.

در قسمت دیگری هم خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: پیگیری حقوق ملت از وظایف ذاتی شما در کسوت نمایندگی مجلس است. متاسفانه گزارش تحقیق و تفحصی که در دوره‌های قبل از دانشگاه آزاد اسلامی جمع آوری شد با لابی گری برخی افراد اجازه قرائت در صحن علنی مجلس و ارجاع به دستگاه قضایی جهت برخورد را نیافت. بسیج دانشجویی ضمن مطالبه قرائت گزارش تحقیق و تفحص سابق از دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی، از نمایندگان عزیز و کمیسیون آموزش درخواست تحقیق و تفحص در دوران مدیریت حمید میرزاده را دارد. امید است با ورود مجلس به پرونده دانشگاه آزاد اسلامی، ابعاد جدیدی از مدیریت ناکارآمد و پرهزینه این دوران به اطلاع عموم ملت برسد.

در پایان آمده است: اکنون حجت بر قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی تمام شده و دانشجویان منتظر شروع فسادزدایی از دانشگاه آزاد اسلامی هستند. در آخر فرازی از کلام روح خدا خمینی کبیر(ره) را به یاد شما می آوریم که فرمود: «نجات دانشگاه از انحراف، نجات کشور و ملت است.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.