امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 44168
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 25 دی 1395 - 12:55 | | ارسال توسط :

قیمت طلا در بازار واقعی است/ ثبات قیمت طلا تا دوشنبه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر از واقعى بودن نرخ طلا خبر داد و گفت: قيمت طلا و سكه بى‌تاثير از حباب روزهاى گذشته بوده و مطابق با قيمت جهانى طلا در حال عرضه بوده كه قيمت واقعى طلا است.

به گزارش بابل نوین،محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد میزان، در ارتباط با پیش بینى قیمت طلا و سکه در دو ماه پایانى سال، اظهار کرد: پیش بینى نرخ طلا و سکه تابع اتفاقات تاثیر گذار بر قیمت طلا و سکه بوده و تنها براى ٢۴ساعت آینده مى‌توان این قیمت را پیش بینى کرد.

وى با اشاره به حباب قیمت روزهاى گذشته قیمت طلا، افزود: در بحث طلا  وقتى تقاضا افزایش پیدا کند و قیمت واقعى و قیمت عرضه با یکدیگر تفاوت پیدا کند، حباب قیمت ایجاد مى‌شود و لازمه از بین رفتن حباب قیمت این است که قیمت‌ها شفاف باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت طلا و سکه بى تاثیر از حباب روزهاى گذشته بوده و مطابق با قیمت جهانى طلا در حال عرضه بوده که قیمت واقعى طلا است.

کشتی‌آرای در انتها، بیان کرد: در صورتى که اتفاق خاص و تاثیرگذار بر نرخ ارز در روزهاى آینده رخ ندهد، به نظر نمى‌رسد تا دوشنبه هفته جاری قیمت‌ها دچار تغییر قابل توجهى شوند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.