امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54000
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 - 21:24 | | ارسال توسط :

لاریجانی درگذشت آیت الله باریک‌بین را تسلیت گفت

به گزارش بابل نوین، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله شیخ هادی باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.  متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت روحانی جلیل القدر آیت الله شیخ هادی باریک‌بین، ابوالشهید، نماینده سابق ولی […]

به گزارش بابل نوین، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله شیخ هادی باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی جلیل القدر آیت الله شیخ هادی باریک‌بین، ابوالشهید، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان یکی از شخصیت های مورد اعتماد و از یاران وفادار به حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در سال های مبارزه پیش از انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و همواره با تلاش های بی وقفه در سنگرهای متعدد از جمله حضور در جبهه‌های جنگ و امامت جمعه قزوین و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری منشا آثار خیر برای مردم منطقه و کشور بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به روحانیت و حوزه محترم علمیه، مردم شریف استان قزوین و بیت مکرم ایشان برای آن عالم بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
آیت‌الله شیخ هادی باریک‌ بین نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز شنبه بدلیل کهولت سن و بیماری ، در بیمارستانی در این شهر دارفانی را وداع گفت.
مراسم تشییع ایشان فردا یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجدالنبی(ص) تا امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.
منبع: خانه ملت
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.