امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60998
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 تیر 1396 - 14:06 | | ارسال توسط :

لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در اسرع وقت به مجلس می‌رود

به گزارش بابل نوین، “حسینعلی امیری” معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  درباره لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: لوایح زیادی در نوبت رسیدگی در دولت قرار دارند، لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری بسیار مورد توجه است و بحث‌ها روی آن انجام می‌شود، امیدواریم در اسرع وقت به مجلس برود. وی درباره حضور بانوان در کابینه […]

به گزارش بابل نوین، “حسینعلی امیری” معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  درباره لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: لوایح زیادی در نوبت رسیدگی در دولت قرار دارند، لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری بسیار مورد توجه است و بحث‌ها روی آن انجام می‌شود، امیدواریم در اسرع وقت به مجلس برود.

وی درباره حضور بانوان در کابینه دوازدهم، گفت: تاکید رئیس‌جمهور در دولت یازدهم بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در بخش‌های مختلف مدیریتی بود و تعدادی از بانوان به عنوان معاون رئیس‌جمهور، معاون وزرا، معاون استانداران، فرماندار و بخشدار منصوب شدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: سیاست رئیس‌جمهور در کابینه دوازدهم هم استفاده از ظرفیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف مدیریت اجرایی است اما اینکه این موضوع به چه شکلی و در چه پستی باشد، رئیس جمهور در جریان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.