امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78320
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396 - 17:32 | | ارسال توسط :

لحظه به لحظه با بورس: شاخص بورس در پایان معاملات افت کرد

به گزارش بابل نوین، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۷.۵۶ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۸۹ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از ۱۳۹ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد. نماد‌های پر بیننده معاملات امروز […]

به گزارش بابل نوین، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۷.۵۶ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۸۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از ۱۳۹ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، خپارس، پارسان با روند صعودی و نماد فاسمین، کروی، کاما، فملی با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۵۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۹۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۴۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۱ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس به ارتفاع ۹۷ هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۴۱.۱۹ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۹۴۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از ۶۵۵ میلیون سهم طی ۵۷ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، پارسان با روند صعودی و نماد کچاد، فملی، آپ، بفجر، شپنا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۸۰.۳ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳۱ میلیون سهم طی ۴۲ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۷.۱۰۶ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۹۲۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از ۱ میلیارد سهم طی ۷۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، پارسان با روند صعودی و نماد کچاد، آپ، فملی، بفجر، کگل با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۰.۵ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۹ میلیون سهم طی ۴۷ هزار نوبت معاملاتی است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.