امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 86591
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, مذهبی تاریخ انتشار : 14 مرداد 1398 - 2:11 | | ارسال توسط :

لزوم مدارا مسئولان با مردم وفادار و انقلابی/ غدیر موجب دوام و بقای نظام اسلامی است

در جلسه شورای اداری شهرستان بابل به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، لزوم مدارا کردن و ارائه خدمات درست مسئولان به مردم وفادار و انقلابی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش بابل نوین، جلسه شورای اداری بابل با حضور مسئولان و مدیران ادارت و نهادهای این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل ضمن تبریک اعیاد پیش‌روی اظهار کرد: این جلسه به عنوان عید غدیر برگزار شده است و فرماندار محترم بابل این مهم را انجام دادند و این مناسبت باید در صدر برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اداری باشد.

وی واقعه غدیر را استدلالی برای ولایت فقیه دانست و افزود: باید تلاش شود در سطح شهرستان فضاهای شاد همراه با رعایت اصول اخلاقی ایجاد شود و دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی از جمله ارشاد،ضمن هماهنگی با بنیاد غدیر شهرستان، زمینه اجرای برنامه‌های هنری در این زمینه را فراهم کنند.

در ادامه نیاز آذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن لزوم بهره‌مندی از دریای بی‌کران غدیر، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه زمینه پویایی و پرسشگری در جامعه را ترویج می‌دهند، دستاوردهای نظام ما فراوان است و رسانه باید به این موارد توجه کند، رسانه نباید مورد تهاجم و تنش قرار گیرد و باعث ناامیدی مردم شود، این وظیفه رسانه است تا بتواند موفق به مدیریت درست جنگ روانی شود.

وی  افزود: وقتی جمهوری اسلامی می‌تواند پیشرفته‌ترین پهباد دشمن را سرنگون کند باید رضایت‌مندی مردم در ابعاد مختلف علی‌الخصوص دستگاه‌های اداری را نیز تامین کرده و در این راستا اقدام کنیم.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس مصوبه شورای هماهنگی سران قوا و منویات رهبری باید در کمیته برنامه‌ریزی مصوبه و عملکرد خوبی داشته باشیم تا بودجه‌ای برگشت نکند و همه بودجه محقق و تزریق شود، بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگانی که تا سقف دو میلیارد وام گرفتند در مجلس تصویب شد که اگر اصل پول را برگردانند جرایم بخشیده شود و این حرکت خوبی برای حمایت از رونق تولید خواهد بود.

نیازآذری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اجتماعی و  اقتصادی، مدارا کردن با مردم وظیفه انقلابی، اعتقادی و ارزشی ما مسئولان است و از همه مدیران می‌خواهیم به مردمی که به پای انقلاب ایستاده اند احترام بگذارند و خدمات شایسته آنها ارائه کنند.

در پایان این جلسه ولی‌زاده‌بورا فرماندار ویژه بابل اظهار کرد: عید غدیر به عنوان اشرف الاعیاد، یک تفکر و اندیشه است و ما شاهد هستیم که این تفکر موجب دوام و بقای نظام اسلامی شده است.

وی افزود: دشمن نظام و حاکمیت را در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار داده است اما از سوی دیگر برخی از مناسبات سیاسی در چنین برهه زمانی مسیر وحدت را طی نمی‌کنند، در صورتی که نباید مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کرد، رضایت‌مندی مردم از مسئولان می‌تواند در آمار کلی وفاداری مردم به حکومت موثر باشد.

فرماندار ویژه بابل ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه جشن غدیر گفت: ستاد غدیر در هر اداره شهرستان تشکیل شود، علاوه بر آن فضاسازی عمومی در سطح شهرها، روستاها  توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

تهیه خبر: روح‌الله قلی‌پور

تنظیم خبر: سمانه صالح طبری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.